http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
係日本無復活節,所以無復活蛋><[林林回覆04/16/2012 15:14:58]我係日本時,都係咁樣安慰自己[版主回覆04/16/2012 14:43:12]但係你有獨一無二嘅溫泉蛋喎!!! 已經都係好緊要啦!!!
係日本無復活節,所以無復活蛋><
回覆刪除[林林回覆04/16/2012 15:14:58]我係日本時,都係咁樣安慰自己
[版主回覆04/16/2012 14:43:12]但係你有獨一無二嘅溫泉蛋喎!!! 已經都係好緊要啦!!!