2012年4月3日 星期二

EASTER GIFT -II

今日, 收到好朋友嘅EASTER GIFT!  好開心!




排朱朱力原來好好味!

1 則留言:

  1. 係日本無復活節,所以無復活蛋><
    [林林回覆04/16/2012 15:14:58]我係日本時,都係咁樣安慰自己
    [版主回覆04/16/2012 14:43:12]但係你有獨一無二嘅溫泉蛋喎!!! 已經都係好緊要啦!!!

    回覆刪除