http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
[版主回覆04/17/2012 11:08:49]
只要對你多啲,就會似架喇,哈哈~[版主回覆04/18/2012 23:10:28]咁又係! 你啱![林林回覆04/18/2012 12:21:17]唓~~~都無姐姐DNA[版主回覆04/17/2012 11:08:32]如果係日對夜對就似, 咁我就怕喇, 因為佢平時對個姐姐多喎~
ha ha!! 呢個勢大個一定會係 double 雙!![版主回覆04/17/2012 17:10:09]我都希望係啦
回覆刪除[版主回覆04/17/2012 11:08:49]
只要對你多啲,就會似架喇,哈哈~
回覆刪除[版主回覆04/18/2012 23:10:28]咁又係! 你啱!
[林林回覆04/18/2012 12:21:17]唓~~~都無姐姐DNA
[版主回覆04/17/2012 11:08:32]如果係日對夜對就似, 咁我就怕喇, 因為佢平時對個姐姐多喎~
ha ha!! 呢個勢大個一定會係 double 雙!!
回覆刪除[版主回覆04/17/2012 17:10:09]我都希望係啦