2012年4月12日 星期四

安落晒~


尋日下午個agent打比我, 話收到入境處有信嚟叫個工人去見主任, 問我最快可以幾時比個工人去, 咁既然咁趕, 就更係今日一早去啦!

個工人好快就見完主任十點幾就打比我話可以走得喇! 真快! 番到嚟仲有封信話5月8日可以去攞visa喇!

唉! 終於攪掂晒喇, 機票今日又可以confirm埋, 又同左老闆講我又要請多幾多日假! 好囉~ 真係安落晒喇!

2 則留言:

  1. 咁咪好囉....少d 勞氣:)
    [版主回覆04/16/2012 14:30:24]其實都冇咩勞氣, 只係個visa一日未出, 所有嘢都唔可以決定, 因為我同我老公都要安排邊個幾時湊仔, 又怕機票冇位, 到時個工人遲左番又要再請多幾日假就無謂啦!

    回覆刪除
  2. 咩事要走呀?
    [林林回覆04/16/2012 14:45:37]哦~~~~~~~
    [版主回覆04/16/2012 14:30:23]佢合約滿, 要放大假番屋企見屋企人呀!

    回覆刪除