http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咁咪好囉....少d 勞氣:)[版主回覆04/16/2012 14:30:24]其實都冇咩勞氣, 只係個visa一日未出, 所有嘢都唔可以決定, 因為我同我老公都要安排邊個幾時湊仔, 又怕機票冇位, 到時個工人遲左番又要再請多幾日假就無謂啦!
咩事要走呀?[林林回覆04/16/2012 14:45:37]哦~~~~~~~[版主回覆04/16/2012 14:30:23]佢合約滿, 要放大假番屋企見屋企人呀!
咁咪好囉....少d 勞氣:)
回覆刪除[版主回覆04/16/2012 14:30:24]其實都冇咩勞氣, 只係個visa一日未出, 所有嘢都唔可以決定, 因為我同我老公都要安排邊個幾時湊仔, 又怕機票冇位, 到時個工人遲左番又要再請多幾日假就無謂啦!
咩事要走呀?
回覆刪除[林林回覆04/16/2012 14:45:37]哦~~~~~~~
[版主回覆04/16/2012 14:30:23]佢合約滿, 要放大假番屋企見屋企人呀!