2012年4月1日 星期日

My favour 耳環~

呢幾對, 我最鐘意~

1 則留言:

  1. 咁大個女都無戴過哩d耳環架
    [版主回覆04/03/2012 16:57:39]除左兩個圈嗰對係大d之外,其他嗰3對都唔係好大架咋, 戴左唔係好誇嘅!

    回覆刪除