其實我唔想歧視!
睇完一個BLOGGER篇BLOG, 就好想打呢篇BLOG喇!
有次聽收音機講D老闆歧視D生左仔嘅女人, 因為話D老闆覺得有小朋友嘅女人, 會好煩, 成日要請假, 放工又要番屋企唔開得OT, 唔係咁樣就咁樣, 一時又話要早走, 總之呢D女人就麻煩啦!
其實我唔好認同, 因為我自己有滕滕, 我唔覺得我做嘢有D咩問題, 就算放左工/請左隻, 我唔係公司都一樣KEEP住睇E-MAIL! 有時諗, 我自己其實都係一個工作狂嚟! 去旅行都要帶埋個NB去!
話雖如此, 不過見到我公司個同事, 我就深深感受到一個有小朋友嘅女人, 係幾咁有問題!!!
1.佢生左之後, 應該識做嘅嘢, 大部份都唔識做唔識諗!
2.每事問! 個腦唔知點解唔識轉, 樣樣嘢都要走嚟問問問!
3.一D好簡單嘅常理, 例如大陸有公眾假期, 佢話佢唔知, 諗唔到廠會放假喎! (咁我想問, 點解HK紅假, 你就諗到自己放假呢???)
4.不停咁上BK網睇D媽媽吹水, 上淘寶買BB嘢!
佢呢D咁嘅人, 跟本就影衰晒我呢D人啦, 就算生左, 係唔係都唔應該工作表現咁差勁呢??? 唔通真係要人抄佢, 或者減佢工人先安落??? 睇嚟, 呢D人真係唔見棺材唔流眼淚喇!
你不如問下你個同事,會唔會諗下辭咗份工返屋企湊仔,如果再咁錯落去,你唔走,公司都會炒你喇
回覆刪除[版主回覆04/16/2012 15:14:57]上次我已經問左佢, 係唔係想番屋企湊仔多過番工! 佢喊住口嚟講佢好想做!!!
同埋, 我而家已經好唔想望到佢, 更何況同佢講嘢! 再者, 我知佢知! 我有幾唔like佢!