2012年4月2日 星期一

EASTER CAKE!


熙媽真係抵錫, 佢學完整CAKE, 就攞過嚟搵我食lunch, 送左個CAKE比滕滕~










唔係生日, 都有cake切, 你話滕滕幾開心呢~

熙媽真係好有心, 成日都會卦住我同滕滕, 真係有種被記住仲感覺, 好開心識到佢呢!!!

3 則留言:

  1. 軒軒同你都好幸福呀
    [版主回覆04/07/2012 00:04:58]我都好感恩而家呢個年紀都仲可以識到你同熙媽(仲有一個都係係blog到識)呢d咁知心嘅朋友!

    回覆刪除
  2. 啊仔好開心咁喎
    [版主回覆04/07/2012 00:05:39]佢係好開心呀! 不過, 另一方面佢都好眼瞓, 因為佢開始冇電喇!

    回覆刪除
  3. 未食都心甜^^
    [版主回覆04/16/2012 15:44:06]一般鬼啦~
    [林林回覆04/16/2012 15:22:45]你真鬼馬:p
    [版主回覆04/16/2012 15:21:04]我知呀! 不過我成機話你, 話你嗰份都係啫~ ^^
    [林林回覆04/16/2012 15:16:20]呢個好似係你朋友整比你個蛋糕,而唔係我送比你嘅手信呢,哈哈哈...
    [版主回覆04/16/2012 14:42:08]你點知我收到你份禮貌嘅時候, 未食都心甜架? 你莫飛識得同我個肚條蟲溝通?

    回覆刪除