http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
軒軒同你都好幸福呀[版主回覆04/07/2012 00:04:58]我都好感恩而家呢個年紀都仲可以識到你同熙媽(仲有一個都係係blog到識)呢d咁知心嘅朋友!
啊仔好開心咁喎[版主回覆04/07/2012 00:05:39]佢係好開心呀! 不過, 另一方面佢都好眼瞓, 因為佢開始冇電喇!
未食都心甜^^[版主回覆04/16/2012 15:44:06]一般鬼啦~[林林回覆04/16/2012 15:22:45]你真鬼馬:p[版主回覆04/16/2012 15:21:04]我知呀! 不過我成機話你, 話你嗰份都係啫~ ^^[林林回覆04/16/2012 15:16:20]呢個好似係你朋友整比你個蛋糕,而唔係我送比你嘅手信呢,哈哈哈...[版主回覆04/16/2012 14:42:08]你點知我收到你份禮貌嘅時候, 未食都心甜架? 你莫飛識得同我個肚條蟲溝通?
軒軒同你都好幸福呀
回覆刪除[版主回覆04/07/2012 00:04:58]我都好感恩而家呢個年紀都仲可以識到你同熙媽(仲有一個都係係blog到識)呢d咁知心嘅朋友!
啊仔好開心咁喎
回覆刪除[版主回覆04/07/2012 00:05:39]佢係好開心呀! 不過, 另一方面佢都好眼瞓, 因為佢開始冇電喇!
未食都心甜^^
回覆刪除[版主回覆04/16/2012 15:44:06]一般鬼啦~
[林林回覆04/16/2012 15:22:45]你真鬼馬:p
[版主回覆04/16/2012 15:21:04]我知呀! 不過我成機話你, 話你嗰份都係啫~ ^^
[林林回覆04/16/2012 15:16:20]呢個好似係你朋友整比你個蛋糕,而唔係我送比你嘅手信呢,哈哈哈...
[版主回覆04/16/2012 14:42:08]你點知我收到你份禮貌嘅時候, 未食都心甜架? 你莫飛識得同我個肚條蟲溝通?