2012年4月20日 星期五

開心的一晚!


今晚約左個大客食飯! 記得四年前第一次見面嘅時候, 大家都仲未有bb, 而家, 好開心, 一見到面就傾埋d仔女經喇!  平時同我contact 開, 就係左手邊嗰個喇, 而係我隔離就係佢家姐, 只會係亞妹放大假時先出現, 不過我同個客都一樣, 放假都會keep住check mail, 除左長假期啦~



今餐真係爽啦, 睇下隻鮑魚, 有差唔多成隻手咁大隻呀! 不過我個客, 只係食左一半咋, 當時, 我真係幾想同佢講: "不如我幫你食埋佢啦!" 碗翅同碗燕窩又係, 食剩一半, 好嘥呀!!!

因為個客叫我幫佢買iphone, 以老闆咁闊綽嚟講, 一買就買左3部送比佢地! 有時老闆講d嘢真係幾啱, 因為好後嚟買多部iphone, 如果唔係, 就唔夠回禮, 因為佢送左隻錶比我:



又買左支筆比老闆:



又買左盒玩具比滕滕:



其實, 好彩我都唔輸蝕, 因為我都買左個V-TECH嘅電腦比佢個女, 仲有幾盒茶葉禮品! 為起上嚟, 起碼唔係打平啦!

今晚餐飯都幾開心, 因為真係好難得有d咁好嘅客人! 




 

 

2 則留言:

  1. 呢啲客咪識做囉
    [版主回覆04/27/2012 12:58:36]呢個客, 不嬲都好好架!

    我見客只係我一個人去架咋, 如果唔係, 上次點會遇到個咸濕客叫我上房飲酒啫!
    [林林回覆04/27/2012 09:46:37]終於係公事上遇到一件好事了~
    你見客係咪得你一個人見架?
    [版主回覆04/26/2012 15:19:11]係呀! 仲好難得, 好難搵架!!!

    回覆刪除
  2. woow....咁好的客真係難找
    [版主回覆04/29/2012 23:02:51]其實都係架, 不過我老闆咁厚禮, 正常唔係貪心, 唔多唔少都回下禮囉! 而呢個客, 擺明就唔係厄飲厄飯食嗰D嚟囉~

    回覆刪除