2012年4月28日 星期六

舒服晒~

今日見得閑, 終於係個工人房到搬左個pc出嚟廳喇, 咁以後老公係到, 我都唔使睇見佢有得用電腦, 我就揸住個電話喇!!!

成個過程, 都係用左個幾兩個鐘到, 仲張個router 一次過跟埋出嚟, 煩就有d煩, 不過, 整好晒個人唔知點解舒服晒&安落晒囉! 再者有個同學提醒我去set一set個像素, 同埋, 聽日買埋條線出聲, 咁就大功告成喇!

不過, 用左電視睇左一陣, 對眼就好攰喇, d老花有又小小出左嚟喇, 尤其係唔夠光嗰時~

2 則留言:

  1. 咁咪好囉! 又放便左....
    [版主回覆05/02/2012 12:10:04]係呀! 唔使有D咩事一定要用時就要入房啦, 打字都要打得細聲D, 真係好唔方便囉!

    回覆刪除
  2. 我勤你就唔好用個電視當mon用喇,一陣你用時,你老公又要打機,又或者滕滕要睇電視,一家三口要爭就無謂啦,你咪有部notebook嘅,用你部notebook上網,check e mail啦~
    [版主回覆05/02/2012 15:18:43]都冇分部nb係邊個架啦, 仲有, 而家有個工人係屋到, 佢都唔會入個工人房嘅, 咁佢唔用部nb, 佢用咩呀! 佢都有話過買部ipad架, 不過我唔想, 因為買左又好似好多餘多左部咁, 嘥晒d錢呀.........
    [林林回覆05/02/2012 14:50:12]我以為部NB係你架添,用I PAD上網囉
    [版主回覆05/02/2012 12:12:45]就係因為個NB比我老公用左, 我先冇得用! 同埋, 整左個PC出嚟, 都係會等滕滕瞓左我先開嚟用!

    P.S. 如果你咁講,可能我第時要爻多條VGA線入房個電視到潻呀!!! 大獲!

    回覆刪除