2012年4月29日 星期日

正常嘅時候~


星期五晚, 老公番中班, 夜晚放工食完宵夜先番嚟, 咁見佢成日都唔夠瞓, 尋日就更係唔攪佢, 等佢瞓到飽晒自己起身啦!  尋晚番通宵, 今朝番嚟, 今日瞓到四點幾佢就起身喇!

呢兩日佢都冇OT, 所以都瞓到佢自己想起身先起身! 咁係呢兩日我發現佢個人夠瞓左, 係唔會好似平時咁郁D就發皮4! 而且十分之正常!

發現左呢個大發現之後, 我同左老公講佢呢兩日性情番番嚟, 唔會郁D就鬧人! 佢聽到就答我: 戇居!

2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年4月29日 下午6:45

    係 law! 唔夠瞓人就燥。你唔好成日怪佢粗聲粗氣啦。佢都唔想既~
    你咁諗, 你老公口就話你 戇居!
    個心都會反省。另外, 又可能覺得個老婆體諒自己。錫晒你 tim 呀!!
    [版主回覆04/30/2012 09:57:48]但係你都唔知, 佢一年三百六十五日, 著左起碼三百日佢都係ot呢! 換然之我起百有二百係都有比佢鬧, 而其餘一百日可能係見唔到佢所以先冇人鬧咋!

    回覆刪除
  2. 唔夠瞓個人就梗係燥架啦,我唔夠瞓塊面黑過包青天添啦
    [版主回覆05/03/2012 12:36:48]熙媽, 我都想~
    [版主回覆05/03/2012 10:53:06]佢大隻??? 佢只係肥啫~ 我老公本身係寒底架, 就連我坐月時d補品佢食左都唔會流鼻血!
    [熙媽回覆05/03/2012 10:50:40]一年起碼有300日係OT...我淨係諗到好有錢咋
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆05/03/2012 10:21:24]咁大隻, 咁 man! 但又寒底?
    通常寒底個樣都係弱雞。真係人不可貌相 ~
    [林林回覆05/02/2012 15:45:08]哦!望聞問切
    [版主回覆05/02/2012 15:31:14]我睇開個醫師, 佢好串, 佢唔會就咁答我, 一定要去睇架!
    [林林回覆05/02/2012 14:41:34]不如問下醫師又寒又燥應該食咩
    [版主回覆05/02/2012 12:22:55]所以呢, 又寒又燥, 我都唔知點好!
    [林林回覆05/02/2012 12:11:00]係喎,我唔記得佢寒底添
    [版主回覆05/02/2012 12:09:07]THX! BUT佢唔飲得寒涼嘢, 夏枯草呢D佢都唔飲得!
    [林林回覆05/02/2012 12:05:35]買啲野葛水比佢飲啦
    [版主回覆05/02/2012 11:48:48]我知個人唔夠瞓會燥, 但係, 佢真係燥得好密下囉~

    回覆刪除