http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
係 law! 唔夠瞓人就燥。你唔好成日怪佢粗聲粗氣啦。佢都唔想既~你咁諗, 你老公口就話你 戇居!個心都會反省。另外, 又可能覺得個老婆體諒自己。錫晒你 tim 呀!![版主回覆04/30/2012 09:57:48]但係你都唔知, 佢一年三百六十五日, 著左起碼三百日佢都係ot呢! 換然之我起百有二百係都有比佢鬧, 而其餘一百日可能係見唔到佢所以先冇人鬧咋!
唔夠瞓個人就梗係燥架啦,我唔夠瞓塊面黑過包青天添啦[版主回覆05/03/2012 12:36:48]熙媽, 我都想~[版主回覆05/03/2012 10:53:06]佢大隻??? 佢只係肥啫~ 我老公本身係寒底架, 就連我坐月時d補品佢食左都唔會流鼻血![熙媽回覆05/03/2012 10:50:40]一年起碼有300日係OT...我淨係諗到好有錢咋[村姑 C 9 仔 *.*回覆05/03/2012 10:21:24]咁大隻, 咁 man! 但又寒底? 通常寒底個樣都係弱雞。真係人不可貌相 ~[林林回覆05/02/2012 15:45:08]哦!望聞問切[版主回覆05/02/2012 15:31:14]我睇開個醫師, 佢好串, 佢唔會就咁答我, 一定要去睇架![林林回覆05/02/2012 14:41:34]不如問下醫師又寒又燥應該食咩[版主回覆05/02/2012 12:22:55]所以呢, 又寒又燥, 我都唔知點好![林林回覆05/02/2012 12:11:00]係喎,我唔記得佢寒底添[版主回覆05/02/2012 12:09:07]THX! BUT佢唔飲得寒涼嘢, 夏枯草呢D佢都唔飲得![林林回覆05/02/2012 12:05:35]買啲野葛水比佢飲啦[版主回覆05/02/2012 11:48:48]我知個人唔夠瞓會燥, 但係, 佢真係燥得好密下囉~
係 law! 唔夠瞓人就燥。你唔好成日怪佢粗聲粗氣啦。佢都唔想既~
回覆刪除你咁諗, 你老公口就話你 戇居!
個心都會反省。另外, 又可能覺得個老婆體諒自己。錫晒你 tim 呀!!
[版主回覆04/30/2012 09:57:48]但係你都唔知, 佢一年三百六十五日, 著左起碼三百日佢都係ot呢! 換然之我起百有二百係都有比佢鬧, 而其餘一百日可能係見唔到佢所以先冇人鬧咋!
唔夠瞓個人就梗係燥架啦,我唔夠瞓塊面黑過包青天添啦
回覆刪除[版主回覆05/03/2012 12:36:48]熙媽, 我都想~
[版主回覆05/03/2012 10:53:06]佢大隻??? 佢只係肥啫~ 我老公本身係寒底架, 就連我坐月時d補品佢食左都唔會流鼻血!
[熙媽回覆05/03/2012 10:50:40]一年起碼有300日係OT...我淨係諗到好有錢咋
[村姑 C 9 仔 *.*回覆05/03/2012 10:21:24]咁大隻, 咁 man! 但又寒底?
通常寒底個樣都係弱雞。真係人不可貌相 ~
[林林回覆05/02/2012 15:45:08]哦!望聞問切
[版主回覆05/02/2012 15:31:14]我睇開個醫師, 佢好串, 佢唔會就咁答我, 一定要去睇架!
[林林回覆05/02/2012 14:41:34]不如問下醫師又寒又燥應該食咩
[版主回覆05/02/2012 12:22:55]所以呢, 又寒又燥, 我都唔知點好!
[林林回覆05/02/2012 12:11:00]係喎,我唔記得佢寒底添
[版主回覆05/02/2012 12:09:07]THX! BUT佢唔飲得寒涼嘢, 夏枯草呢D佢都唔飲得!
[林林回覆05/02/2012 12:05:35]買啲野葛水比佢飲啦
[版主回覆05/02/2012 11:48:48]我知個人唔夠瞓會燥, 但係, 佢真係燥得好密下囉~