http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咁又新係好掃興既 ~ 不過門口走頭都好過入左去先落大雨, 仲浪費 $ & 掃興。年票一人2千幾好赤呀~廸廸尼我地都未去過, 我老公話驚 d 大公仔走出來阿仔會驚, 要等佢大 d 先。[版主回覆04/09/2012 15:44:22]我睇過喇, 如果你話二千幾一年嗰D, 就一年365日邊日都去得, 但係佢另外有D紅卡銀卡就只係六百幾同八百幾一年咋, 不過呢D平D, 就唔包假日囉~[村姑 C 9 仔 *.*回覆04/09/2012 11:52:44]全年通行要 2千幾呀~[版主回覆04/08/2012 01:25:39]我未得閑上網睇D年票呀, 我估唔需要一人二千幾蚊卦~
真係幾失望喎...年票又貴左d 喎...去得多佢可能會覺得悶架[版主回覆04/09/2012 23:23:41]如果六百幾嗰隻, 就即係一年最少兩次就回本! 不過, 你講得啱, 其實對大人嚟講, 去一兩次都還可以, 去多幾次都已經悶都爆喇!
我3月尾去咗啦!相返囝囝唔係咁開心,因為比啲大陸人踩到呱呱叫!又比我老公罵到佢喊,所以佢一啲都玩得唔開心,似乎去海洋公園仲開心啲!咁大雨,入到去都係避雨,唔入仲好,下次再去都可以架![版主回覆04/16/2012 14:49:55]其實我都難講話幾時入去好囉, 因為平日, 就自由人多, 假日, 就有hk人, 基本上成日都好多人!
最緊要係佢明白點解去唔到,而唔係你呃佢[林林回覆04/19/2012 11:29:06]咁你唔好咁快call courier黎,為咗唔好嘥個速遞件,我攞多啲嘢比你同滕滕[版主回覆04/18/2012 23:17:06]唔使啦, 仲要咁麻煩去郵局寄! 等我搵courier 去你到攞啦~![林林回覆04/18/2012 12:19:15]你whatsapp比你地址我啦,我已經買咗泡泡紙,可以包住之後寄喇~[版主回覆04/17/2012 17:20:53]呢幾日知blog又唔知咩事, 成Q日都回應唔到!!!唔係我錢, 唔怕! 不過最好等5 月先再出ORDER, 因為呢個月都爆爆地![林林回覆04/17/2012 11:03:00]又要你嘥一個order?都係唔好,罰下自己,我去郵局寄~[版主回覆04/17/2012 00:15:58]多謝先! 咁一係我call courier 嚟攞囉?![林林回覆04/16/2012 15:36:30]我係日本玩類似夾公仔,夾咗啲車車返黎,咁我就諗住送兩架比滕滕囉^^[版主回覆04/16/2012 15:26:33]供買左架車比佢呀???[林林回覆04/16/2012 15:12:42]你講起車車,我仲未寄嘢比滕滕~[版主回覆04/16/2012 14:49:41]舊年佢生日去過一次廸士尼, 佢已經唔記得係咩地方喇, 所以佢唔知道入左去係幾好玩, 再者我又同佢講我買車車比佢, 唔好入去喇, 因為落雨, 所以佢就好順灘就肯走喇!
咁又新係好掃興既 ~ 不過門口走頭都好過入左去先落大雨, 仲浪費 $ & 掃興。年票一人2千幾好赤呀~
回覆刪除廸廸尼我地都未去過, 我老公話驚 d 大公仔走出來阿仔會驚, 要等佢大 d 先。
[版主回覆04/09/2012 15:44:22]我睇過喇, 如果你話二千幾一年嗰D, 就一年365日邊日都去得, 但係佢另外有D紅卡銀卡就只係六百幾同八百幾一年咋, 不過呢D平D, 就唔包假日囉~
[村姑 C 9 仔 *.*回覆04/09/2012 11:52:44]全年通行要 2千幾呀~
[版主回覆04/08/2012 01:25:39]我未得閑上網睇D年票呀, 我估唔需要一人二千幾蚊卦~
真係幾失望喎...
回覆刪除年票又貴左d 喎...去得多佢可能會覺得悶架
[版主回覆04/09/2012 23:23:41]如果六百幾嗰隻, 就即係一年最少兩次就回本! 不過, 你講得啱, 其實對大人嚟講, 去一兩次都還可以, 去多幾次都已經悶都爆喇!
我3月尾去咗啦!相返囝囝唔係咁開心,因為比啲大陸人踩到呱呱叫!又比我老公罵到佢喊,所以佢一啲都玩得唔開心,似乎去海洋公園仲開心啲!
回覆刪除咁大雨,入到去都係避雨,唔入仲好,下次再去都可以架!
[版主回覆04/16/2012 14:49:55]其實我都難講話幾時入去好囉, 因為平日, 就自由人多, 假日, 就有hk人, 基本上成日都好多人!
最緊要係佢明白點解去唔到,而唔係你呃佢
回覆刪除[林林回覆04/19/2012 11:29:06]咁你唔好咁快call courier黎,為咗唔好嘥個速遞件,我攞多啲嘢比你同滕滕
[版主回覆04/18/2012 23:17:06]唔使啦, 仲要咁麻煩去郵局寄! 等我搵courier 去你到攞啦~!
[林林回覆04/18/2012 12:19:15]你whatsapp比你地址我啦,我已經買咗泡泡紙,可以包住之後寄喇~
[版主回覆04/17/2012 17:20:53]呢幾日知blog又唔知咩事, 成Q日都回應唔到!!!
唔係我錢, 唔怕! 不過最好等5 月先再出ORDER, 因為呢個月都爆爆地!
[林林回覆04/17/2012 11:03:00]又要你嘥一個order?都係唔好,罰下自己,我去郵局寄~
[版主回覆04/17/2012 00:15:58]多謝先! 咁一係我call courier 嚟攞囉?!
[林林回覆04/16/2012 15:36:30]我係日本玩類似夾公仔,夾咗啲車車返黎,咁我就諗住送兩架比滕滕囉^^
[版主回覆04/16/2012 15:26:33]供買左架車比佢呀???
[林林回覆04/16/2012 15:12:42]你講起車車,我仲未寄嘢比滕滕~
[版主回覆04/16/2012 14:49:41]舊年佢生日去過一次廸士尼, 佢已經唔記得係咩地方喇, 所以佢唔知道入左去係幾好玩, 再者我又同佢講我買車車比佢, 唔好入去喇, 因為落雨, 所以佢就好順灘就肯走喇!