2012年4月5日 星期四

X 廸士尼!

 
今日滿心歡喜, 因為約左熙媽一斉去廸廸尼~







約左熙媽兩點係欣澳等, 1點鬆D我地就已經到左東涌喇! 滕滕睇噴水睇到唔捨得走!


去到欣澳搭廸士尼線都未有落雨架!


點不知一落車, 就越落越大! 結果搭番車走囉~


唔好講滕滕, 我都幾失望架, 一心諗住同滕滕去玩嘛~  而滕滕, 如果唔係我話買車比佢, 佢都唔想走呀!

去番九龍, 就去左食嘢先, 不過一坐抵落D車出嚟玩, 就爭喇!!!



我都怕左佢地, 食晒就即刻去左冒險玩喇!




個心有D乸住乸住, 因為答應左老滕去廸廸尼玩又去唔到, 所以我要睇下D年票喇!

4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年4月6日 晚上8:18

    咁又新係好掃興既 ~ 不過門口走頭都好過入左去先落大雨, 仲浪費 $ & 掃興。年票一人2千幾好赤呀~

    廸廸尼我地都未去過, 我老公話驚 d 大公仔走出來阿仔會驚, 要等佢大 d 先。
    [版主回覆04/09/2012 15:44:22]我睇過喇, 如果你話二千幾一年嗰D, 就一年365日邊日都去得, 但係佢另外有D紅卡銀卡就只係六百幾同八百幾一年咋, 不過呢D平D, 就唔包假日囉~
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆04/09/2012 11:52:44]全年通行要 2千幾呀~
    [版主回覆04/08/2012 01:25:39]我未得閑上網睇D年票呀, 我估唔需要一人二千幾蚊卦~

    回覆刪除
  2. 真係幾失望喎...
    年票又貴左d 喎...去得多佢可能會覺得悶架
    [版主回覆04/09/2012 23:23:41]如果六百幾嗰隻, 就即係一年最少兩次就回本! 不過, 你講得啱, 其實對大人嚟講, 去一兩次都還可以, 去多幾次都已經悶都爆喇!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2012年4月13日 上午10:40

    我3月尾去咗啦!相返囝囝唔係咁開心,因為比啲大陸人踩到呱呱叫!又比我老公罵到佢喊,所以佢一啲都玩得唔開心,似乎去海洋公園仲開心啲!

    咁大雨,入到去都係避雨,唔入仲好,下次再去都可以架!
    [版主回覆04/16/2012 14:49:55]其實我都難講話幾時入去好囉, 因為平日, 就自由人多, 假日, 就有hk人, 基本上成日都好多人!

    回覆刪除
  4. 最緊要係佢明白點解去唔到,而唔係你呃佢
    [林林回覆04/19/2012 11:29:06]咁你唔好咁快call courier黎,為咗唔好嘥個速遞件,我攞多啲嘢比你同滕滕
    [版主回覆04/18/2012 23:17:06]唔使啦, 仲要咁麻煩去郵局寄! 等我搵courier 去你到攞啦~!
    [林林回覆04/18/2012 12:19:15]你whatsapp比你地址我啦,我已經買咗泡泡紙,可以包住之後寄喇~
    [版主回覆04/17/2012 17:20:53]呢幾日知blog又唔知咩事, 成Q日都回應唔到!!!

    唔係我錢, 唔怕! 不過最好等5 月先再出ORDER, 因為呢個月都爆爆地!
    [林林回覆04/17/2012 11:03:00]又要你嘥一個order?都係唔好,罰下自己,我去郵局寄~
    [版主回覆04/17/2012 00:15:58]多謝先! 咁一係我call courier 嚟攞囉?!
    [林林回覆04/16/2012 15:36:30]我係日本玩類似夾公仔,夾咗啲車車返黎,咁我就諗住送兩架比滕滕囉^^
    [版主回覆04/16/2012 15:26:33]供買左架車比佢呀???
    [林林回覆04/16/2012 15:12:42]你講起車車,我仲未寄嘢比滕滕~
    [版主回覆04/16/2012 14:49:41]舊年佢生日去過一次廸士尼, 佢已經唔記得係咩地方喇, 所以佢唔知道入左去係幾好玩, 再者我又同佢講我買車車比佢, 唔好入去喇, 因為落雨, 所以佢就好順灘就肯走喇!

    回覆刪除