2012年4月24日 星期二

因為我係!


呢條友仔, 佢而家講d嘢真係有時吹佢唔脹囉!

有一晚食緊飯, 我叫佢......

我: 你好快d食飯喇!
滕滕: 仲咩叫我快d食飯啫~?!
我: 仲咩唔係食飯呀? 點解唔係快d食飯先?
滕滕: 因為我係季長滕囉(即係佢老豆)!


3 則留言:

  1. @@ 真名?? 季長滕??
    [版主回覆04/27/2012 12:54:57]珍珠都冇咁真呀!

    回覆刪除
  2. 佢堅係欠一樣嘢 - 打也!
    [版主回覆04/27/2012 12:54:35]佢而家, 真係樣樣嘢都問點解, 可能佢平時太悶, 想比人打下!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2012年4月27日 上午9:57

    我都發覺佢係好多嘢講架!
    [版主回覆04/28/2012 21:11:28]佢把口, 而家真係唔會停架!

    回覆刪除