2012年4月13日 星期五

HAPPY FRIDAY!

 

尋日, 又收到份禮物喇!!! 真開心!

好開心張雪球去旅行都幾鬼有我心, 買左咁多手信番嚟送比我!



隻蛋, 尋晚第一時間食左喇, 溫泉蛋喎, 都唔知咩味! 蛋白就咸咸地, 但係個蛋黃好好味架!!!

仲有對耳環, 真係要搵日襯一襯佢先!

P.S. 真係有D想開你個真名! 不過就怕你介意!

2 則留言:

  1. 發神經, 個個都對你咁好
    [版主回覆04/17/2012 11:07:52]都唔係架, 有d人係老馮架!!!

    回覆刪除
  2. 我怕咩呀,哈哈~你鍾意就好了~
    [版主回覆04/17/2012 11:07:46]我鐘意呀!!!

    回覆刪除