http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
發神經, 個個都對你咁好 [版主回覆04/17/2012 11:07:52]都唔係架, 有d人係老馮架!!!
我怕咩呀,哈哈~你鍾意就好了~[版主回覆04/17/2012 11:07:46]我鐘意呀!!!
發神經, 個個都對你咁好
回覆刪除[版主回覆04/17/2012 11:07:52]都唔係架, 有d人係老馮架!!!
我怕咩呀,哈哈~你鍾意就好了~
回覆刪除[版主回覆04/17/2012 11:07:46]我鐘意呀!!!