隻豬仔今次冇洒我, 好快就答左我食麥當勞喇, 咁我跟住就叫佢去痾V V 啦! 其實雖然道閘都比佢拆過, 裝番之後佢跟住無啦啦自己識得個橋門之後就自由進出, 但係就對我嚟講某程度上都幾好, 因為可以叫佢自己去痾, 唔使下下都要開比佢去, 縱使佢有時都會無啦啦係toilet 同埋個廚房行嚟行去, 鐘意就係我沖涼時開門問我係唔係係到涼緊涼, 但係明顯地佢係大個仔左, 可以自己攪掂喇!
滕滕去完痾v v 之後就好快行左嚟我面前, 我就好surprise 咁問佢, 你去左toilet 喇? 佢條友仔居然笑住咁答我: "幾鬼叻呀!"
真係好叻,哈哈哈~
回覆刪除[版主回覆04/18/2012 23:07:52]小小啦, 唔好成日讚佢太多, 我費事佢HILL啦
堅叻 ^^
回覆刪除[版主回覆04/19/2012 23:20:18]一般啦~