2012年4月17日 星期二

好叻咩?!

剛過左個星期日中午, 我問滕滕: 你想去邊到食嘢呀? 你想食麵麵? 飯飯? 定係麥當勞呢?
 
隻豬仔今次冇洒我, 好快就答左我食麥當勞喇, 咁我跟住就叫佢去痾V V 啦! 其實雖然道閘都比佢拆過, 裝番之後佢跟住無啦啦自己識得個橋門之後就自由進出, 但係就對我嚟講某程度上都幾好, 因為可以叫佢自己去痾, 唔使下下都要開比佢去, 縱使佢有時都會無啦啦係toilet 同埋個廚房行嚟行去, 鐘意就係我沖涼時開門問我係唔係係到涼緊涼, 但係明顯地佢係大個仔左, 可以自己攪掂喇!

滕滕去完痾v v 之後就好快行左嚟我面前, 我就好surprise 咁問佢, 你去左toilet 喇? 佢條友仔居然笑住咁答我: "幾鬼叻呀!"

 笑死我囉, 我問佢"真係好鬼叻咩?!"

2 則留言:

  1. 真係好叻,哈哈哈~
    [版主回覆04/18/2012 23:07:52]小小啦, 唔好成日讚佢太多, 我費事佢HILL啦

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年4月18日 晚上9:05

    堅叻 ^^
    [版主回覆04/19/2012 23:20:18]一般啦~

    回覆刪除