http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
哈! 有人好 "霖" wor ^^[版主回覆04/08/2012 01:23:43]講真, 真係FEEL唔到有幾冧囉! 不過, 開心就真係開心嘅, 係因為呢個爸爸都好似好耐冇試過同個仔玩咁耐喇~
包雲吞好易咋喎~你...唔想包,哈哈[林林回覆04/19/2012 11:30:41]我覺得係佢塊膠有問題啫,換塊膠咪得囉[版主回覆04/18/2012 23:15:33]水喉流水基本上都唔會去整, 睇嚟都要換, 所以唔使識整![林林回覆04/18/2012 12:19:36]咁無人一生出黎就識嘅,即係好似我咁,我屋企水喉閂極都流水,我唔識整><[版主回覆04/17/2012 17:18:34]車~ 我本身都好多嘢係唔識做架啦![林林回覆04/17/2012 11:03:50]咁佢都要識做先得架~[版主回覆04/17/2012 00:15:15]如果我成功, 就過晒d嘢比佢做啦, 唔只係得一樣包雲吞囉~!!![林林回覆04/16/2012 15:39:06]我唔明有幾失敗喎,哈哈[版主回覆04/16/2012 15:26:04]我做佢老婆, 做得最成功, 就係唔識包雲吞呢方面咋, 你話我幾失敗吖![林林回覆04/16/2012 15:14:01]原來如此~~~[版主回覆04/16/2012 14:46:00]我老公, 佢連包雲吞都要有要求架, 例如左手邊定右手邊, 邊要接入去先, 佢都要我跟足, 邊到要搽水, 邊個位唔可以搽佢都有規定我! 既然係咁, 我就同佢講我呢世都係唔會識包嘅!!!
哈! 有人好 "霖" wor ^^
回覆刪除[版主回覆04/08/2012 01:23:43]講真, 真係FEEL唔到有幾冧囉! 不過, 開心就真係開心嘅, 係因為呢個爸爸都好似好耐冇試過同個仔玩咁耐喇~
包雲吞好易咋喎~你...唔想包,哈哈
回覆刪除[林林回覆04/19/2012 11:30:41]我覺得係佢塊膠有問題啫,換塊膠咪得囉
[版主回覆04/18/2012 23:15:33]水喉流水基本上都唔會去整, 睇嚟都要換, 所以唔使識整!
[林林回覆04/18/2012 12:19:36]咁無人一生出黎就識嘅,即係好似我咁,我屋企水喉閂極都流水,我唔識整><
[版主回覆04/17/2012 17:18:34]車~ 我本身都好多嘢係唔識做架啦!
[林林回覆04/17/2012 11:03:50]咁佢都要識做先得架~
[版主回覆04/17/2012 00:15:15]如果我成功, 就過晒d嘢比佢做啦, 唔只係得一樣包雲吞囉~!!!
[林林回覆04/16/2012 15:39:06]我唔明有幾失敗喎,哈哈
[版主回覆04/16/2012 15:26:04]我做佢老婆, 做得最成功, 就係唔識包雲吞呢方面咋, 你話我幾失敗吖!
[林林回覆04/16/2012 15:14:01]原來如此~~~
[版主回覆04/16/2012 14:46:00]我老公, 佢連包雲吞都要有要求架, 例如左手邊定右手邊, 邊要接入去先, 佢都要我跟足, 邊到要搽水, 邊個位唔可以搽佢都有規定我! 既然係咁, 我就同佢講我呢世都係唔會識包嘅!!!