2012年4月4日 星期三

好耐唔一次!

今日, 係我第一日嘅攸長假期嘅開始, 而且又好難得老公今日唔OT陪我地! 食完LUNCH, 我地就去左市中心附近個公園玩喇!

真係天助我也, 因為我唔夠高同滕滕玩呢個運動, 所以我唔使陪走陪跑, 只係坐係到望住就得喇!




其實陪佢地玩都幾鬼攰, 玩左個幾鐘, 我地就好似玩左成DAY咁!

今晚老公身痕話要包雲吞食! 好, 咁我就為有好好地咁執下滕滕D冬天衫, 而老公, 就洒出佢嘅功夫, 用左兩個幾鐘去包好, 同埋煮好D雲吞比我同滕滕食! 因為我好久之前已經講明左, 我係呢一世都唔會識包雲吞架, 所以唔好妄想我會幫手包喇!!!


2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年4月6日 晚上8:20

    哈! 有人好 "霖" wor ^^
    [版主回覆04/08/2012 01:23:43]講真, 真係FEEL唔到有幾冧囉! 不過, 開心就真係開心嘅, 係因為呢個爸爸都好似好耐冇試過同個仔玩咁耐喇~

    回覆刪除
  2. 包雲吞好易咋喎~你...唔想包,哈哈
    [林林回覆04/19/2012 11:30:41]我覺得係佢塊膠有問題啫,換塊膠咪得囉
    [版主回覆04/18/2012 23:15:33]水喉流水基本上都唔會去整, 睇嚟都要換, 所以唔使識整!
    [林林回覆04/18/2012 12:19:36]咁無人一生出黎就識嘅,即係好似我咁,我屋企水喉閂極都流水,我唔識整><
    [版主回覆04/17/2012 17:18:34]車~ 我本身都好多嘢係唔識做架啦!
    [林林回覆04/17/2012 11:03:50]咁佢都要識做先得架~
    [版主回覆04/17/2012 00:15:15]如果我成功, 就過晒d嘢比佢做啦, 唔只係得一樣包雲吞囉~!!!
    [林林回覆04/16/2012 15:39:06]我唔明有幾失敗喎,哈哈
    [版主回覆04/16/2012 15:26:04]我做佢老婆, 做得最成功, 就係唔識包雲吞呢方面咋, 你話我幾失敗吖!
    [林林回覆04/16/2012 15:14:01]原來如此~~~
    [版主回覆04/16/2012 14:46:00]我老公, 佢連包雲吞都要有要求架, 例如左手邊定右手邊, 邊要接入去先, 佢都要我跟足, 邊到要搽水, 邊個位唔可以搽佢都有規定我! 既然係咁, 我就同佢講我呢世都係唔會識包嘅!!!

    回覆刪除