2012年4月7日 星期六

姣婆守唔到寡!

講左成個月, 早兩日先CONFIRM晒D嘢, 今日決定BBQ!  原本就話去bbq, 講講下又話打麻雀, 但係又話亞SIR個太太會好悶, 咁結果就做左亞SIR覺得好悶嘅嘢!



好啦, 都BBQ緊啦, 亞SIR四點半有事要走先, 一走左, 又講開枱! 因為跟本就係姣婆守唔到寡! 結果爆冷去左我屋企開枱 !

我屋企副架撐, 真係搵死我, 因為已經10年冇搵過佢出嚟, 到最後, 都要問隔離周太借左塊麻雀板嚟一用囉!


我都執番身彩喇, 輸二百幾咋, 因為我成日都走雞, 又唔多留意人地做咩大茶飯! 另外嗰兩公婆total輸左成六舊水呀!

5 則留言:

  1. wah 你o係屋企打個仔冇話好嘈咩?
    [版主回覆04/09/2012 23:20:01]因為有我朋友個女倍佢玩, 同埋, 佢仲嘈過我囉~!

    回覆刪除
  2. 第一張相滕滕好甜^^
    [版主回覆04/11/2012 23:40:38]好甜咩??? 佢好假就真!!!

    回覆刪除
  3. 妳洗唔洗紫成咁呀..!!
    第二張相, 你個頭好似key落去咁. heeheee
    [版主回覆04/11/2012 23:41:02]車~ 有幾紫jack, 套裝係咁架啦!

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2012年4月13日 上午10:22

    你屋企都好大喎,可以容落咁多人!好彩我唔識打,唔係就輪死我啦!
    [版主回覆04/18/2012 23:20:44]我都想我屋企好大囉! 開左張枱, 都只係仲有sofa前面比佢地玩咋!

    回覆刪除
  5. 一家嬴3家咁堅呀?
    [版主回覆04/16/2012 15:15:52]佢嬴八舊幾呀! 我輸得少喇, 輸二百幾咋!

    回覆刪除