http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
wah 你o係屋企打個仔冇話好嘈咩?[版主回覆04/09/2012 23:20:01]因為有我朋友個女倍佢玩, 同埋, 佢仲嘈過我囉~!
第一張相滕滕好甜^^[版主回覆04/11/2012 23:40:38]好甜咩??? 佢好假就真!!!
妳洗唔洗紫成咁呀..!! 第二張相, 你個頭好似key落去咁. heeheee[版主回覆04/11/2012 23:41:02]車~ 有幾紫jack, 套裝係咁架啦!
你屋企都好大喎,可以容落咁多人!好彩我唔識打,唔係就輪死我啦![版主回覆04/18/2012 23:20:44]我都想我屋企好大囉! 開左張枱, 都只係仲有sofa前面比佢地玩咋!
一家嬴3家咁堅呀?[版主回覆04/16/2012 15:15:52]佢嬴八舊幾呀! 我輸得少喇, 輸二百幾咋!
wah 你o係屋企打個仔冇話好嘈咩?
回覆刪除[版主回覆04/09/2012 23:20:01]因為有我朋友個女倍佢玩, 同埋, 佢仲嘈過我囉~!
第一張相滕滕好甜^^
回覆刪除[版主回覆04/11/2012 23:40:38]好甜咩??? 佢好假就真!!!
妳洗唔洗紫成咁呀..!!
回覆刪除第二張相, 你個頭好似key落去咁. heeheee
[版主回覆04/11/2012 23:41:02]車~ 有幾紫jack, 套裝係咁架啦!
你屋企都好大喎,可以容落咁多人!好彩我唔識打,唔係就輪死我啦!
回覆刪除[版主回覆04/18/2012 23:20:44]我都想我屋企好大囉! 開左張枱, 都只係仲有sofa前面比佢地玩咋!
一家嬴3家咁堅呀?
回覆刪除[版主回覆04/16/2012 15:15:52]佢嬴八舊幾呀! 我輸得少喇, 輸二百幾咋!