2009年11月8日 星期日

胎毛筆終於都出場喇!

因為尋日冇結論, 所以決定今日同埋滕滕一斉去攞胎毛筆喇! 原本係半個月前可以攞, 攪到而家先去, 唔知老闆娘會唔會以為我地唔要呢?!


攞左支毛筆, 睇落去, 真係好得意, 因為d毛黑蚊蚊, 烏卒卒, 好似好咩咁!


不過, 亞dee就話(只係同我講啫): "車!如果佢話係軒軒d頭髮, 都冇人知啦! 佢話係之嘛!"


嘩! 你唔係嘛, 整左咁耐, 你先質疑人地呢樣嘢?!  而家都攞得啦, 你都仲問呢個問題, 唔係化!


所以, 我同佢講: "不如我地"蚊"一條出嚟, 去驗下DNA, 如果唔係軒軒嘅, 咁我地出律師信去告佢吖!"


講完之後, 佢就冇答我, 亦都好似當聽唔到咁!  頂佢唔順!



叫老公影好d, 因為我想影埋我頭頂上面嗰排筆, 點知............



呢個木盒要加$338!



如果唔係見個木盒有隻牛係上面, 都唔使盒中盒!



呢對筆, 要$1,576!



因為用左滕滕個名去起左對對聯!



d毛咁黑蚊蚊, 斷估都唔會係其他毛啦, 真係好烏卒卒架!


6 則留言:

  1. 哈哈, 你地既對答好攪笑, 我都有打算幫我個囡囡整毛筆, 係佢到了100日果時幫佢剪頭髮~ haha 但上網搵過一間, 做一枝成五百蚊, 你果枝洗唔洗咁貴呀?
    [版主回覆11/10/2009 10:39:00]我等到個囝成6個月先幫佢剪架, 因為成日都唔想同佢剪, 因為摌左就一定成個大陸軒咁, 不過, 等下等下, 夏天又到, 真在太熱, 所以算把啦, 剪就剪啦!
    佢嗰到d筆就真係唔平, 佢話四舊幾有一支, 不過, 當我地見到嗰時, 又唔想要嗰d花文(你睇下 http://hk.myblog.yahoo.com/yoki07_07/article?mid=490 ), 跟住睇下睇下, 又想整埋個盒靚d喎...........所以真係要睇下你當時捨唔捨得, 同想唔想再比多d錢喇!
    我今晚會add 番d相上去, 到時你可以睇下啦!  我撰左對係可以加對聯嘅, 係用個囝個名去提架!

    回覆刪除
  2. 唔知你老公呢一席話,埋藏心裡有幾耐呢?還是忽然想起的呢?
    [版主回覆11/10/2009 10:42:00]我諗佢應該一早都已經想講架喇, 因為未整嗰時, 我都問過負責人, 個負責人都答過我地! 咁我都諗過, 如果唔信佢就唔好搵人整啦, 所以諗住信人地先決定整架嘛! 
    去攞嗰日, 佢忽然又問呢個問題喎!

    回覆刪除
  3. 哈哈~頂佢唔順~~~哈哈~
     
    你起邊度整嫁?要幾多錢?我都想等仔仔豬出左世同佢整返枝 ~ 但係對bb有咩用我就真係唔係好記得~係唔係讀書叻d咁??
    [版主回覆11/10/2009 23:41:00]如果有興趣, 可以上去睇下 http://www.venus-choice.com/html/
    平嘅有幾百, 貴側有幾千(每支)! d人話, 如果讀k1可以比佢揸下支筆, 同埋去開光(嗰到都提供埋, 比左錢買筆, 咁開光就唔使再比錢, 不過, 如果叫人開光, 利是仔我諗都要比一封卦!)

    回覆刪除
  4. 我之前上網 search 過, 話呢一間整毛筆都幾好 http://www.dragonbaby95.com/ 最平 $488 一枝~ 佢又有分吉日 cut BB hair 架~ 幾攪笑~
    [版主回覆11/10/2009 23:44:00]你呢間, 就係同我去嗰到係同一間, 佢話相中個男人就係佢老公!  http://www.venus-choice.com/html/
    我叫左佢嚟我屋企剪呀, 因為車馬費都係比多一舊水, 因為我怕剪完d頭髮整到個囝唔舒服, 同埋係屋企有親切感, 怕佢去到會喊怕陌生, 同埋, 再加上可以即刻沖涼嘛!
     

    回覆刪除
  5. 分橋你呀~好詳細~我問下大爺整唔整先~不過佢一定會話"到時先啦~"~~~
    [版主回覆11/11/2009 09:15:00]可以慢慢諗, 因為我個囝6個月先剪佢嘅第一次!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2009年11月13日 凌晨1:59

    嘩!都真是很多筆呀!但那些毛毛為什麼會變到那麼黑的,真的有些懷疑,你都可以取條出來拿去驗下的,看看是否個囝的頭髮呀,不過你要好清閒先這麼做!
    [版主回覆11/13/2009 23:16:00]滕滕本身D頭髮都好黑, 所以見到黑蚊蚊嗰時, 個心都諗.........應該都係佢D頭髮嚟嘅!

    回覆刪除