50% finished~
今朝, 攪掂左兩年事, 個人心情當堂開心晒!
第一件事, 就係打去samsung, 諗住用亞姑奶嗰幾張廢相, 試下去睇下可唔可以配番個remote control, 點不知我同cs個女仔講, 我舊年都配過一次時, 個cs就即刻同我講幫我check番個record, 應該可以check得番! 結果半個鐘之後打嚟, 係ok晒架! 一個星期訂左貨番嚟會call我上去買!
第二年事, 就係我幫滕滕報左3個courses, 逢星期一三五上堂, 每堂一個鐘, total成惠$1680, 有六個星期上, 所以都ok吖! 以後就唔使日日係屋企唔知做d咩喇!
而家, 仲有7月27日嘅家庭照未影, 同埋仲等緊屋企樓下間學校收唔收之外, 我記得, 我好似冇咩要記實喇!
點解係50% finished嘅?
回覆刪除[版主回覆07/16/2012 16:48:50]因為仲有嘢要到月尾先可以完呀!