2012年7月2日 星期一

彷似好豐富~


一連三日假期, 老公都要番工, 尋日同今日個工人都放假, 所以只我同滕滕兩個相依為命!

尋晚, 番左亞媽到食飯, 老豆突然轉軑話要出去同大伯做生日, 所以我就叫埋我個舅父上嚟食飯!







食完飯, 細佬同滕滕玩左一陣就走喇, 次次如事, 去搭地鐵再轉巴士! 可以滕滕少搭地鐵, 所以佢好似好好奇咁!



今日, 我地去左沙灘玩呀, 成五點半都晒到亞媽都唔認得!





豬仔開始唔多怕水喇, 成個身浸住都可以!



比起舊年真係怕到飛起!

玩左一個鐘就走喇, 因為太陽落山! 番到屋企沖左個靚涼之後, 我地就去食壽司喇!




其實我都唔係太敢比滕滕食壽司架, 話晒都係生冷嘢嚟, 始終都有危機架嘛, 所以今次試住付皮壽司同埋蛋壽司先!




食完番到屋企都九點幾喇, 三日假期就完左lu~!

4 則留言:

  1. 你有無同佢一齊落水水呀???
    [版主回覆07/04/2012 17:32:48]冇! 因為我冇著泳衣! 不過條褲都濕晒!

    回覆刪除
  2. 第一張相嗰個係細細佬呀?? 
    [版主回覆07/04/2012 17:32:22]yes! 似足我老豆!!!

    回覆刪除
  3. 啊仔個笑容係勁似你地...一個招牌咁kaka
    [版主回覆07/09/2012 10:13:36]如果你話係似我, 我會仲開心囉~

    回覆刪除
  4. 我真係好羨慕你,可以同個海灘住得咁近!
    [版主回覆07/09/2012 13:01:47]呢樣就係唯一好囉, 其他就真係麻麻地喇!

    回覆刪除