http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
好勁呀!! 好大胆呀!我地 plan 今個星期6/日先落水~[版主回覆07/10/2012 15:50:06]係囉~ 佢今次真係出奇地大膽囉~!
你會否同佢一齊落水????[版主回覆07/16/2012 16:59:50]如果我有著泳衣, 係會架!
有進步,個膽開始大喇![林林回覆07/16/2012 17:13:07]說真的,不都唔夠膽[版主回覆07/16/2012 17:00:53]係, 小小大膽喇叭
好勁呀!! 好大胆呀!
回覆刪除我地 plan 今個星期6/日先落水~
[版主回覆07/10/2012 15:50:06]係囉~ 佢今次真係出奇地大膽囉~!
你會否同佢一齊落水????
回覆刪除[版主回覆07/16/2012 16:59:50]如果我有著泳衣, 係會架!
有進步,個膽開始大喇!
回覆刪除[林林回覆07/16/2012 17:13:07]說真的,不都唔夠膽
[版主回覆07/16/2012 17:00:53]係, 小小大膽喇叭