2012年7月8日 星期日

暢泳~!


老公呢排開少左OT, 原因係佢話其中有條TEAM D人賤, 所以唔幫嗰條TEAM D 人頂更! 所以呢排佢陪滕滕D時間多左!

上兩個星期天氣都唔係咁好, 見今日中午落完雨之後就鬼死咁好天, 所以我地又去沙灘喇!




其實上一次之後, 滕滕已經冇咩興趣玩沙, 因為上次我已經比佢落左水, 而佢, 好似鐘意玩水多過玩沙喎! 咁今次, 連BUT沙D工具都費事帶去喇!

只係帶左個水泡~!







呢條友仔, 今次叫佢老豆唔好捉住佢, 佢要自己游喎! 雙腳掂唔到地都唔喊, 所以進步左一大步喇!

3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年7月9日 晚上10:16

    好勁呀!! 好大胆呀!
    我地 plan 今個星期6/日先落水~
    [版主回覆07/10/2012 15:50:06]係囉~ 佢今次真係出奇地大膽囉~!

    回覆刪除
  2. 你會否同佢一齊落水????
    [版主回覆07/16/2012 16:59:50]如果我有著泳衣, 係會架!

    回覆刪除
  3. 有進步,個膽開始大喇!
    [林林回覆07/16/2012 17:13:07]說真的,不都唔夠膽
    [版主回覆07/16/2012 17:00:53]係, 小小大膽喇叭

    回覆刪除