2012年7月22日 星期日

祝你開開心心!

今日約熙媽食lunch, 因為熙媽今日birthday!

今次見熙熙, 佢講嘢叻左好多, 尤其係say no嘅時候, 因為佢地兩個次次見面, 就一定搶車!

無論係咩車, 你冇我有, 或者你有我都有, 正如熙媽話齋, 都一樣會搶!

我地去左和民到食lunch, 都唔知原來和民都有pizza叫, 早知我就帶定d 蠟燭去吹pizza啦!

食完lunch諗住係商場上面個公園玩, 點不知幾掃興, 一上到去就落雨, 仲越落越大! 結果就係商場裏面影左d相!



希望下次見面時唔好落雨啦! 因為我想搵次同熙熙一斉去沙灘玩下沙呀!

沒有留言:

張貼留言