今日約熙媽食lunch, 因為熙媽今日birthday!
今次見熙熙, 佢講嘢叻左好多, 尤其係say no嘅時候, 因為佢地兩個次次見面, 就一定搶車!
無論係咩車, 你冇我有, 或者你有我都有, 正如熙媽話齋, 都一樣會搶!
我地去左和民到食lunch, 都唔知原來和民都有pizza叫, 早知我就帶定d 蠟燭去吹pizza啦!
食完lunch諗住係商場上面個公園玩, 點不知幾掃興, 一上到去就落雨, 仲越落越大! 結果就係商場裏面影左d相!

今次見熙熙, 佢講嘢叻左好多, 尤其係say no嘅時候, 因為佢地兩個次次見面, 就一定搶車!
無論係咩車, 你冇我有, 或者你有我都有, 正如熙媽話齋, 都一樣會搶!
我地去左和民到食lunch, 都唔知原來和民都有pizza叫, 早知我就帶定d 蠟燭去吹pizza啦!
食完lunch諗住係商場上面個公園玩, 點不知幾掃興, 一上到去就落雨, 仲越落越大! 結果就係商場裏面影左d相!
希望下次見面時唔好落雨啦! 因為我想搵次同熙熙一斉去沙灘玩下沙呀!
沒有留言:
張貼留言