2012年7月1日 星期日

點解我隻豬仔咁大個???


星期五係番學LAST DAY, 唔知點解我好唔捨得! 其實樓下間學校後備未覆架, 但係就好唔想學期完囉, 因為滕滕係呢個學期, 同隔離位個同學仔真係好frd, 日日放左學都不停咁何倬僑何倬僑! 臨瞓前都不停咁講住個同學仔!

學期尾, 老師派左本學習歷程番嚟, 嗱~就係呢個倬僑同學喇!






老師都話佢地好frd架, 成日兩個係到玩, 兩個係到傾計! 可能因為我知道呢個同學下年唔會係呢間到讀, 所以係我唔捨得囉~





呢本歷程, 真係好歷程下, 因為一路睇, 我就發現滕滕點解而家大個左咁多???

只有我不停咁係自己個腦到回顧番佢係我個肚到一日一日咁大, 跟住籬咁大, 跟住唔覺唔覺就生左出嚟, 由手抱到而家抱唔到, d時間好似唔覺咁流走晒喇!

唔該~ 可唔可以唔好過得咁快呀!


3 則留言:

  1. 吓? 咁快讀完啦? 
    [版主回覆07/03/2012 12:11:36]只係讀完N班啫~

    回覆刪除
  2. time flies...
    好快就讀小學...快d 追多個kaka...
    [版主回覆07/09/2012 13:00:22]我都想, 不過我老公唔想!

    回覆刪除
  3. 你生多個,咪唔會覺得時間快囉!XD
    [版主回覆07/09/2012 13:00:47]我都想, 不過我老公唔想! 同埋, 生多個只係會覺得d時候過得仲快!!!

    回覆刪除