2012年7月10日 星期二

日常生活~


















5 則留言:

  1. 佢地感情幾好喎.....
    [版主回覆07/12/2012 09:47:24]都算可以啦! 咁樣先顯得個工人對佢幾好, 佢先同個工人攬住!

    而隻豬兜話, 好彩個仔唔跟個工人, 咁即係個工人對個仔好極都有限~

    回覆刪除
  2. 第二張相我細個嗰時成日都會咁
    [版主回覆07/12/2012 09:45:39]呢d就係無聊嘅表現~

    回覆刪除
  3. 最尾張相..... 軒軒個吸塵機真係work架?? or 齊玩具, 有燈燈??
    [版主回覆07/12/2012 09:45:05]真係可以堅吸, 不過吸力好弱嘅! 要入電, 仲要係入中電, 好鬼貴架!

    回覆刪除
  4. 村姑 C 9 仔 *.*2012年7月11日 晚上7:29

    都好 friend 喎 :)
    依家間唔中睇到 d 工人虐待 / 性 so 擾 d 小主人都好驚。真係搵到個信得過既工人已經好好!
    [版主回覆07/13/2012 12:52:05]係! 係! 係!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆07/12/2012 13:01:19]不過, 你間唔中都要問下滕滕姐姐點對佢。 e.g. 點同佢沖涼, 點洗何 b 仔, 有無同佢影相, 有無藉衫褲影等等.....
    [版主回覆07/12/2012 12:26:15]係囉~ 所以有時見到咁, 都已經將佢有時做得唔好嘅嘢都算左喇!

    回覆刪除
  5. 即係點解睇緊卡通片,無啦啦坎去倒樹蔥呢?我真係覺得好型!!!XD
    [版主回覆07/16/2012 17:29:17]我老公都有講過, 我會再睇下, thx
    [林林回覆07/16/2012 17:14:24]呢啲係無聊嗎?不如比佢學空手道啦
    [版主回覆07/16/2012 16:56:25]佢而家成日都好無聊咁架!

    回覆刪除