點解???
點解一個人不停咁比人話, 做嘢都係咁差???
既然比人話做嘢慢, 點解都可以覺得自己冇問題???
生左仔, 唔知個個女人都做嘢有問題咩??? 唔係囉, 我識咁多朋友, 只係你一個係咁差, 仲要比人話極都係咁!
番工, 可唔可以帶埋個腦架??? 我話唔明可以問, 但係唔代表唔撚用腦, 乜九嘢都走嚟問我架!!!
唔記得, 唔該走去溫下書啦, 如果唔想比人話! 但係又懶過隻蠢豬, 連攞出嚟睇都唔願! 既然係咁, 你比人鬧, 係抵死囉!!!
自己做得唔好, 唔盡力, 只有怪自己唔勤力, 唔好去話人!!! 古語有云, 將勤補拙! 而你呢, 知道自己蠢, 就要努力d, 到頭來比人抄, 唔好怨人!!!
沒有留言:
張貼留言