2012年7月10日 星期二

點解???


點解一個人不停咁比人話, 做嘢都係咁差???

既然比人話做嘢慢, 點解都可以覺得自己冇問題???

生左仔, 唔知個個女人都做嘢有問題咩??? 唔係囉, 我識咁多朋友, 只係你一個係咁差, 仲要比人話極都係咁!

番工, 可唔可以帶埋個腦架??? 我話唔明可以問, 但係唔代表唔撚用腦, 乜九嘢都走嚟問我架!!!

唔記得, 唔該走去溫下書啦, 如果唔想比人話! 但係又懶過隻蠢豬, 連攞出嚟睇都唔願! 既然係咁, 你比人鬧, 係抵死囉!!!

自己做得唔好, 唔盡力, 只有怪自己唔勤力, 唔好去話人!!!  古語有云, 將勤補拙! 而你呢, 知道自己蠢, 就要努力d, 到頭來比人抄, 唔好怨人!!!

沒有留言:

張貼留言