2012年7月10日 星期二
朝朝都問撚埋d廢話!!!
d人, 唔拮九佢都唔安落! 呢幾日, 朝朝都係咁!
尋日朝隻豬兜佢一早book隻柜, 我想要即走! 佢打去船公司問, 同我講要即日下午截補料, 問我趕唔趕得切! 講講下就講左今個星期六14号截倉! 因為即日下午截補料我都怕運輸安排唔到, 所以我就叫佢問有冇截15号嘅! 講完隻豬兜反問我: 吓? 仲要再遲? 你又話趕?
我答佢就更係趕啦, 如果唔係點會話即走啫! 跟住隻豬兜又再講: 咁你話14号唔要, 要15号嘛!
我又答佢, 咁你話14号要即日下午補料, 咁如果運輸趕唔切, 咁15号先裝都要架啦!
我一咁講, 隻蠢撚到冇人有嘅豬兜就話, 如果今日補料, 係截11号, 唔係截14号呀!
吊~ 當堂火都嚟! 我問佢, 你幾時同我講過即日補料係截聽日呀, 你講嚟講去都係講"今日"同"14号"呢兩個日子, 你究竟知唔知你自己講過咩架??? 你使唔使諗下究竟自己講過d乜架???
尋日臨熄電腦前, 我個客send左個mail嚟係urgent改單, 所以我整好晒d嘢, 改埋張生產單(比埋廠), print 左一份比老闆, print 左一份係隻豬兜枱面! 隻豬兜今朝番到公司, 見到佢枱面有份revised 嘅生產單就走嚟問我, 係唔係比佢?! 都痴撚線, 唔係比你, 咁比邊個架, 唔比你咁放係你枱問仲乜7嘢先??? 問嚟都多九魚!
跟住叫佢開張生產單, 個cargo ready date係要即走, 但係個客未決定用邊間forwarder, 呢隻豬兜, 又走嚟問埋d廢話, 問我個closing打幾時! 真係唔想小九佢都唔得囉! 我話: 你都唔係今時今日開單架啦, 呢d急單, 成日都開, 咁都係打待覆, 你唔係呀嘛!!!
話撚完佢, 我知佢唔老嚟, 因為到左lunch, 佢都唔死出去開飯, 去到成1點半講埋個電話先去整, 我好相信佢唔like囉!
其實唔老嚟咪唔好去開飯囉, 大不了同我講以後各自各啦苯, 仲咩死都唔出聲先!!! 我又唔好老嚟你成撚日問埋d廢話啦, 你係要我大大聲咁話你先安落! 咁你都可以講唔想開飯架!!!
訂閱:
張貼留言 (Atom)
今次出埋紅字,好嬲喎!
回覆刪除[版主回覆07/16/2012 16:53:21]你真係幾了解我!!