一拖再拖, 仲話今日再拖??? 唔好喇卦! 之前同熙熙去呢間studio 買左d團購coupon, 上次就同熙熙影左喇, 不過就唔係好滿意, 因為滕滕三十幾四十張, 得兩三張係可以, 其他一概都唔掂!
上一次嘅3号風球係係6月尾, 因為打風, 改左今日, 而今朝間studio打嚟, 話我要求個攝影師叔叔唔舒服冇番, 又叫我改期! 真係一萬個唔想改, 因為要就老公d時間, 就係比死更難受, 所以算, 唯有迫住用上次唔好嘅攝影師!
今次一家六口去影, 出嚟嘅result都唔錯, 因為可能今次我地多人, 滕滕開心, 大部份都有笑!
so sweet
回覆刪除[林林回覆08/01/2012 13:24:42]咁就夠了~~~
[版主回覆07/31/2012 17:36:48]我都只係講左幾句啫!
[林林回覆07/31/2012 09:47:17]嗱~~~呢啲遲到嘅嘢真係嬲下就算喇,唔好放係心入面呀
[版主回覆07/30/2012 16:50:06]sweet乜鬼嘢吖! 因為我老公同滕滕係屋企出嚟, 遲左成半個鐘, 要我亞媽同老豆係條街到等左幾鬼耐, 真係就嚟火嚟呀!
企喺你后面嗰張好古惑
回覆刪除[版主回覆07/30/2012 16:50:34]滕滕覺得自己個樣係好cute架!
呢 d 家庭照, 真係要影下留個念!!
回覆刪除[版主回覆08/01/2012 16:28:22]我奶奶就唔多鐘意認威嘅, 但係我老豆就100%鐘意囉!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆07/31/2012 17:54:05]3老攞住 d 相, o係 d friends 面前又有排威!
[版主回覆07/30/2012 16:51:37]係呀! 我係團購買coupon架, 加埋3老全套都係六百幾蚊咋, 計起上嚟六百幾可以滿足晒佢地d老人家, 直頭係抵到爛啦!!!