2012年7月20日 星期五

點解???

奶奶, 我都唔明點解佢次次入親嚟, 我都好火滾!!!

首先係我放工番屋企一入屋, 滕滕係我摷手袋, 攪到個電話跌左出嚟, 電同殼都分開晒, 奶奶見到就係到笑!!! 笑!!! 我都唔知有咩咁好笑??? 笑乜先???

滕滕見到嫲嫲係到笑, 佢就好得意咁彈下彈下咁跳去sofa 到對住嫲嫲笑! 我見到滕滕好似好得意個樣, 我就啤行咁行埋去, 好惡咁滕滕, 點解冇問過我就摷我手袋, 跌到我個電話散晒, 仲係到笑, 究竟有咩咁好笑???  滕滕當時見到唔對路, 就當堂即刻好驚咁係到喊! 而奶奶, 佢知道lai晒嘢啦, 唔係佢係到笑, 滕滕又點會跟住笑, 就係滕滕係到笑, 先比我鬧!

到左滕滕攞佢今日上畫畫堂嘅傑作比我睇, 我問滕滕"係咩嚟架?", 奶奶就即刻搶答係鴨鴨!  我之後問滕滕幅畫係唔係佢自己畫? 定係老師有幫佢手? 奶奶又即刻搶答話係佢自己畫, 老師冇幫佢手!  跟住, 我問滕滕今日上堂有冇曵, 奶奶又再搶答話佢今日好乖(次次都係呢個答案!!!)

我唔明, 我已經都唔睬佢, 當聽唔到佢答左我架喇, 但係都仲不停咁答我! 妖~ 究竟明唔明, 我唔係問緊佢架!!!

上次去澳門兩日一夜旅行, 我同老公同亞爸落左去賭場玩左一陣, 番嚟奶奶就同我講, 滕滕吐口水係佢d頭髮到, 跟住就摷亂晒佢d頭髮! 由嗰晚開始, 到左第二日, 已經不停咁講左幾次, 番到嚟hk嘅一個月, 次次入襯嚟都講一次, 而次次講, 滕滕聽到, 又吐口水係佢個頭到玩!

我真係頂佢唔順囉!!! 我問佢係唔係好鐘意滕滕吐口水係佢個頭到玩囉??? 次次都講, 明明佢已經可能唔記得, 但係入襯嚟都講, 下下都提住, 唔記得都變得記得啦, 仲有, 次次都笑住講, 係唔係覺得好好玩先???

我都唔明, 我同滕滕其實冇衝撞, 但係佢次次唔知點解都會另到我咁火滾囉!!!


1 則留言:

  1. 或者,啲老人家太悶呱,一見到人咪E起排牙又講又笑囉,我地呢啲後生,一係叫佢收聲,一係扮聾!
    [版主回覆07/24/2012 16:40:58]更係啦
    [林林回覆07/24/2012 15:33:11]識得報定案,醒目!
    [版主回覆07/24/2012 15:06:45]我奶奶唔係報串嗰d人嚟嘅! 再加上, 我已經單聲左我老公知, 同埋, 我尋晚已經係我老公面前同滕滕講左一次: 如果下次嫲嫲嚟你再係咁曵, 嫲嫲走左我一次泡制你! 你記住!!!
    [林林回覆07/24/2012 14:14:57]佢會唔會同個仔報寸架?
    [版主回覆07/24/2012 13:43:24]我打算下次佢係到, 我同滕滕講叫佢醒定d, 唔好次次嫲嫲嚟佢都唔聽話, 如果唔係, 嫲嫲走左, 我"又"會再一次罰佢! 等奶奶聽到, 等佢知道佢次次走左, 我都會罰滕滕! 等佢縰吖嗱!
    [林林回覆07/24/2012 13:23:54]無架喇,佢一定係縱個孫架,你同佢講得多都口臭啦,咁唯有佢唔係到你先教囉
    [版主回覆07/24/2012 12:44:40]佢悶, 我知, 仲一定係! 不過, 佢下下都咁樣, 我仲點教仔呀!!!

    回覆刪除