2012年7月7日 星期六

相識紀念日!

7月7日, 係我同老公相識嘅日子! 話咁快就14個年頭!

今日遇啱老公唔使番工, 又係星期六, 所以都唔使講, 大家已經有共識係一定帶埋隻豬仔去食飯!











今次好勁(講比人知都比人笑), 我地都未試過叫咁多嘢食, 一共叫左六樣嘢!




我地去左黃金海岸食飯, 食完飯出嚟, 就係出面d檔口仔到睇嘢! 滕滕一見到車, 就話要買喇! 而呢個成日話我好買車比個仔嘅老豆, 咪又係買! 有口話人, 冇口話自己!



3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年7月9日 晚上10:17

    14年, 唔簡單呀! 好野!
    [版主回覆07/11/2012 12:13:57]曾經都有段時間幾難架! 希望唔好再嚟啦!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆07/10/2012 16:35:21]咁即証明日子唔難挨喇!
    [版主回覆07/10/2012 15:51:10]聽落好似唔簡單, 不過真係好似眨下眼就過左咁!

    回覆刪除
  2. 戇居!!! 有口話人!!!!

    回覆刪除
  3. 嘩!!!你連相識紀念日都慶祝,好浪漫呀~~~

    回覆刪除