http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
7月7日, 係我同老公相識嘅日子! 話咁快就14個年頭!今日遇啱老公唔使番工, 又係星期六, 所以都唔使講, 大家已經有共識係一定帶埋隻豬仔去食飯!
14年, 唔簡單呀! 好野![版主回覆07/11/2012 12:13:57]曾經都有段時間幾難架! 希望唔好再嚟啦![村姑 C 9 仔 *.*回覆07/10/2012 16:35:21]咁即証明日子唔難挨喇! [版主回覆07/10/2012 15:51:10]聽落好似唔簡單, 不過真係好似眨下眼就過左咁!
戇居!!! 有口話人!!!!
嘩!!!你連相識紀念日都慶祝,好浪漫呀~~~
14年, 唔簡單呀! 好野!
回覆刪除[版主回覆07/11/2012 12:13:57]曾經都有段時間幾難架! 希望唔好再嚟啦!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆07/10/2012 16:35:21]咁即証明日子唔難挨喇!
[版主回覆07/10/2012 15:51:10]聽落好似唔簡單, 不過真係好似眨下眼就過左咁!
戇居!!! 有口話人!!!!
回覆刪除嘩!!!你連相識紀念日都慶祝,好浪漫呀~~~
回覆刪除