2012年7月11日 星期三

無叉用~


我好驚比老公睇到呢篇BLOG囉, 不過機會好微, 因為佢好少睇我D嘢, 不過若然佢真係睇到, 都唔好怪我, 因為我都係講事實!!!

尋日奶奶生日, 佢D家姐話尋晚番去同奶奶食飯, 叫埋我地番去, 但係老公要番工, 所以我地冇去!  老公問我佢要番工, 咁我帶唔帶個仔上去, 咁, 當然唔會啦, 一嚟我番屋企再接個仔再出番去, 都成八點, 二嚟我唔係好想見到佢D家姐, 三嚟如果我叫佢帶個仔番去我亞媽到食飯佢都唔會, 所以我亦都唔會帶個仔番去佢亞媽屋企, 比佢D家姐見!

唔去奶奶到, 咁我尋日朝一早打比奶奶, 叫佢D女番到嚟, 就影下個冷氣機個MODEL, 等我可以幫佢配番餉control! 因為我估奶奶都同過佢d女講過個control唔見左, 不過應該都係冇人理佢!

到左黃昏六點幾, 個二姑奶就whatsapp左三張相比我, 不過, 冇一張相係睇到有model no.架!

我都唔知二姑奶影呢幾張相嚟仲乜, 求能其影左比我就算, 咁, 影嚟把鬼咩!!!

再打比佢話d相一張都睇唔到model, 叫佢再睇下潻, 之後就冇左下聞, 原因係, 奶奶今日同我講, 佢地尋晚出左去食飯, 係食飯嗰到撞到幾個朋友, 跟住就一斉食(咁叫同亞媽慶祝生日喎), 可能撞到朋友一斉食飯開心得济, 之後就乜到唔記得晒喇!

我心當堂叮一聲, 我真係唔應該唔開心奶奶乜叉嘢都叫我幫佢手囉, 因為佢d女個個都係廢嘅! 個武媽間房個冷氣開唔到, 佢地都唔怕亞媽熱過頭瞓唔著, 又唔怕焗襯個亞媽囉! 


1 則留言:

  1. 佢地諗住買部新嘅比阿媽呀?
    [版主回覆07/16/2012 16:52:24]唔係喎! 跟本就冇人理佢(奶奶)!

    回覆刪除