http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
幅畫畫得好靚噃,睇得出佢好開心,亦好有創意[版主回覆07/24/2012 15:04:09]因為呢次係亞嫲都有份帶佢去, 所以去到佢唔比老師關門, 又死都要亞嫲入埋去上堂(係唔可以有家長陪架), 跟住要人地開住門上堂, 一關門就喊, 又唔肯著圍裙畫畫, 呢樣又唔肯嗰樣又唔肯! 咁你話, 就算畫得幾好都冇用, 因為一d都唔乖![林林回覆07/24/2012 14:16:37]上畫畫堂都要乖?佢畫到成幅咁靚嘅畫已經唔差架喇[版主回覆07/24/2012 14:00:56]佢開心........但係佢上堂唔乖呢!!!
幅畫畫得好靚噃,睇得出佢好開心,亦好有創意
回覆刪除[版主回覆07/24/2012 15:04:09]因為呢次係亞嫲都有份帶佢去, 所以去到佢唔比老師關門, 又死都要亞嫲入埋去上堂(係唔可以有家長陪架), 跟住要人地開住門上堂, 一關門就喊, 又唔肯著圍裙畫畫, 呢樣又唔肯嗰樣又唔肯! 咁你話, 就算畫得幾好都冇用, 因為一d都唔乖!
[林林回覆07/24/2012 14:16:37]上畫畫堂都要乖?佢畫到成幅咁靚嘅畫已經唔差架喇
[版主回覆07/24/2012 14:00:56]佢開心........但係佢上堂唔乖呢!!!