2012年7月19日 星期四

又一次真高興!!!


今朝去交註冊費, 書記女士聽到滕滕個名, 就已經知道我地係識得佢同事, 我一講"我想問.....", 書記女士就即刻答我"OK! 你等等我, 唔使問住!", 跟住用口形嚟同我講"我安排上午班比你!"

真係又一開心事囉, 唔使再等多兩日就已經真真正正OK晒喇! 等到星期六, 我就會帶滕滕去學校度下個SIZE, 睇下訂咩SIZE 校服比滕滕喇!


2 則留言:

  1. 我仲以為啲幼稚園係返全日添~~~
    [林林回覆07/24/2012 16:43:08]嘩!!!咁真係每個月慳返唔少喎~
    [版主回覆07/24/2012 16:38:31]因為而家有d補習班, 係可以接放學, 跟住去補習做功課, 等爸爸媽媽放工接番屋企架!
    [林林回覆07/24/2012 15:49:44]在職人士好難接放學噃
    [版主回覆07/24/2012 14:59:31]小學開始, 已經好大部份學校都係full day架喇, 所以好多時d人都會係呢個情況下唔要工人喇!
    [林林回覆07/24/2012 14:24:31]哦!原來有得揀
    [版主回覆07/20/2012 12:28:54]其實係可以揀番全日架!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年7月21日 晚上8:16

    真係好開心 wor!! 恭喜晒 ;)
    [版主回覆07/24/2012 14:42:41]多謝! 真係開心過執金呀!

    回覆刪除