http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我仲以為啲幼稚園係返全日添~~~[林林回覆07/24/2012 16:43:08]嘩!!!咁真係每個月慳返唔少喎~[版主回覆07/24/2012 16:38:31]因為而家有d補習班, 係可以接放學, 跟住去補習做功課, 等爸爸媽媽放工接番屋企架![林林回覆07/24/2012 15:49:44]在職人士好難接放學噃[版主回覆07/24/2012 14:59:31]小學開始, 已經好大部份學校都係full day架喇, 所以好多時d人都會係呢個情況下唔要工人喇![林林回覆07/24/2012 14:24:31]哦!原來有得揀[版主回覆07/20/2012 12:28:54]其實係可以揀番全日架!
真係好開心 wor!! 恭喜晒 ;)[版主回覆07/24/2012 14:42:41]多謝! 真係開心過執金呀!
我仲以為啲幼稚園係返全日添~~~
回覆刪除[林林回覆07/24/2012 16:43:08]嘩!!!咁真係每個月慳返唔少喎~
[版主回覆07/24/2012 16:38:31]因為而家有d補習班, 係可以接放學, 跟住去補習做功課, 等爸爸媽媽放工接番屋企架!
[林林回覆07/24/2012 15:49:44]在職人士好難接放學噃
[版主回覆07/24/2012 14:59:31]小學開始, 已經好大部份學校都係full day架喇, 所以好多時d人都會係呢個情況下唔要工人喇!
[林林回覆07/24/2012 14:24:31]哦!原來有得揀
[版主回覆07/20/2012 12:28:54]其實係可以揀番全日架!
真係好開心 wor!! 恭喜晒 ;)
回覆刪除[版主回覆07/24/2012 14:42:41]多謝! 真係開心過執金呀!