2012年7月26日 星期四
恕我直言~
今日係個cam到見到奶奶入左嚟, 我就照我計劃行事, 打番屋企比滕滕, 同佢講奶奶嚟到要醒定d, 如果唔係嫲嫲走左, 我一定泡制佢(因為滕滕用hand free, 所以奶奶一定會聽到)! 其實主要目的, 我係想比奶奶知, 佢以為佢個孫做乜都係乖!
放工番到屋企, 我問滕滕有冇曵, 佢自己都答我有! 而奶奶, 又同我講佢好乖, 冇曵! 今次, 我唔會唔出聲, 因為我都忍夠佢, 所以我好客氣咁答奶奶: 你次次都話佢乖架喇, 佢做咩你都覺得佢乖架, 佢有幾曵你都唔會覺得佢曵架啦, 所以你唔使答我喇, 你次次個答案都一樣, 所以我係問佢呀! 最吹脹, 就係奶奶答我, 佢真係覺得佢一d都唔曵喎! (真係好想til佢~)
一開飯, 我又再同滕滕講, 叫佢醒定d食飯, 唔好食食下飯, 又係到整哩整路, 又祈禱, 又放隻腳上枱(因為奶奶次次嚟個衰仔都係咁)! 但係點不知未講完一陣, 又嚟喇! 間尺~ 次次奶奶嚟, 食食下飯都一定要放把尺出嚟先安落, 今次, 又要把尺出碼! 食餐飯, 起初都讚, 食食下就又開始話, 話多幾次就開始怒啤, 怒啤之後就開始鬧, 鬧多幾次就開始用尺打! 奶奶嚟, 冇一次唔係咁!
食緊飯, 又再同滕滕講: 你再係咁曵, 嫲嫲走左你就死! 你睇下我打唔打你! 老公聽到我咁話滕滕, 就又同滕滕講: 你唔好再咁曵, 你係唔係要嫲嫲怕左你, 以後都唔嚟呀?! 跟住我又再對住滕滕回應老公: 嫲嫲唔使唔嚟! 如果嫲嫲嚟, 我就趕佢出門口, 等佢成日都咁曵吖!
老公食完離左枱, 奶奶食完唔離枱, 不停咁係到同滕滕講嘢! 我頂唔順囉, 我出口同奶奶講, 叫佢食完就離枱, 唔好不停咁同滕滕講嘢, 再係咁佢天光都未食完! 同奶奶講完, 我就同滕滕講, 我完食都離枱喇, 等佢自己一個仲係張枱到, 食到天光都唔緊要, 最緊要就係食完先可以走!
次次去到呢d位, 又係另到我扯火嘅時候, 因為我趕開奶奶之後, 佢會用眼神去比滕滕知, 嫲嫲係永遠support你, 我一定會嚟救你架! 而且, although 奶奶單左係sofa到, 但係佢對眼, 係唔會離開滕滕架! 大佬~ 我鬧緊個仔, 你可唔可以唔好望佢架, 仲有, 呢d眼神可唔可以轉一轉, 話比個衰仔知佢係曵呀???
所以, 今晚, 我真係忍唔住對住奶奶開口左兩句, 因為再係咁落去, 我唔出聲, 奶奶唔知佢自己咁樣有問題! 而我估, 奶奶知我唔老嚟佢成日都咁縱滕滕, 所以佢今晚冇係到瞓!
訂閱:
張貼留言 (Atom)
@@....haha 你都幾惡屎...
回覆刪除[版主回覆07/28/2012 21:40:24]我忍得好辛苦, 忍到而家先回番佢咋~
難得你老公都一齊幫口~~你唔洗一人獨撐
回覆刪除[版主回覆07/31/2012 17:37:31]唔使下次啦, 呢次都已經係喇!
[林林回覆07/31/2012 09:45:06]不如你下次唔好理滕滕,你食飽飯就離枱,等佢知道媽咪唔理佢
[版主回覆07/30/2012 16:53:37]你咁諗法就錯喇! 佢個心唔係想幫我, 而係怕佢亞媽真係唔敢入嚟咋!