2012年7月16日 星期一

SUPRISE~!!!


今日係公司收到兩封銀行信! 我冇理佢, 因為我估都係每月statement嚟! 到放工先拆嚟睇!

一睇, 就有d嘢唔係好明, 唔係好知係咩類型嚟, 因為似係股票派息, 但係個心諗, 應該冇可以咁多吖, 但係, 又更加冇可能係扣我d咩錢, 因為我近排冇乜用錢, 冇奶油有咁大筆數要扣!

個心好羅羅攣咁走去問老闆究竟封信係咩信嚟!  老闆一睇, 就同我講, 股票派息呀!

派息? 真係派息咩? 再加以証實, 我再問多次熙媽, 佢都話係有息派!

咁大個女, 都未試過無啦啦多左咁多錢, 跟本都唔似係自己辛苦搵番嚟, 真係有d唔實在!

雖然感覺唔實在, 但係今晚一番到嚟屋企, 再睇下個戶口之後, 我就第一時間打比老豆, 話約一日去食buffet, 叫埋細佬佢地, 我請客!!!




2 則留言:

  1. good! 我都係買有股息派既股票。無啦啦有買收, 都好爽下 ga ^^
    [版主回覆07/17/2012 14:12:28]其實我買股票, 第一都係貪佢d息好過銀行啫~ 第二, 當然如果捉得啱時機, 有時都會出出入入下, 咁搵番小小都好吖!

    回覆刪除
  2. 你有好多手呀?呢啲穩陣股,派息真係好和味!
    [版主回覆07/19/2012 22:32:33]知道! 知道!
    [林林回覆07/19/2012 15:26:51]要知足,要知足!
    [版主回覆07/19/2012 15:24:52]如果我係叻, 我就發左喇, 可惜我唔係囉~!
    [林林回覆07/19/2012 15:02:24]你係叻嘅!
    [版主回覆07/19/2012 12:55:46]我, 會一有多小小錢就買, 多小小錢就買, 如果見有升, 又會放番小小, 咁跌就等下, 因為唔急用!

    我買股票一定都要幾穩陣, 因為以前好燶, 到而家有多餘錢買股票, 我唔想太大風險, 我怕會冇晒!

    回覆刪除