唔知係唔係成左幾日糭, 攪到個胃唔舒服定係尋日食左d魚生, 攪到唔舒服! 總之, 今朝開始就feel到好似腸胃炎!
滕滕今朝又唔知痴左邊條線, 又唔比我番工, 又死都要我同佢瞓, 攪到成八點半先可以比我出門口, 仲要係喊住話叫我早d番!
點不知, 平時去開隔離村個巴士站冇晒人, 原來爆水管, 結果要行番去屋企樓下個巴士站! 個胃已經唔舒服, 仲要行嚟行去, 天氣又熱!
番緊公司之際, 老闆打嚟, 話個banker改期, 想今日下午去廠!
唉~! 真係想請假囉! 不過, 唔得! 就算唔使上廠, 都有嘢要做啦! 更何況話要帶嗰幾個banker上廠, 即係發住燒都可能要去! 老闆仲話, 番到嚟hk要帶佢去去太湖食鮑魚! 唉~~~ 當初諗, 真係慘, 腸胃炎都要迫人地食鮑魚!!!
好彩, 嗰幾個banker都趕住放工, 佢地話下次早d先食喎, 仲有一定要等埋我老闆先去!
咁都好d, 趕住放工喎! 所以第一時間番到嚟hk, 就各自各散喇! 我呢, 就去食左碗粥先番屋企!
我呢, 就去食左???
回覆刪除講完架啦?? 食左乜呀
[版主回覆07/04/2012 17:31:43]