2012年7月24日 星期二

幾鬼細心~


小朋友, 你真係唔好當佢傻, 以為佢咩都唔識!

我個電話個版面, 有幾頁, 但係唔係頁頁都有screen lock!






今朝忽然間, 發現多左個係page.3! 係滕滕見我呢頁冇, 幫我加上去架!



4 則留言:


  1. [版主回覆07/26/2012 11:07:42]

    回覆刪除
  2. 嘩!!!佢識用你部電話喇,我自己部i phone都仲未模得透呀
    [版主回覆07/27/2012 14:35:46]係呀! 就係因為iphone咁煩, 我先一定唔會用佢!
    [林林回覆07/26/2012 17:46:22]我大概明白到samsung都好方便
    [版主回覆07/26/2012 17:26:27]哦, ic! 因為samsung 唔使插線唔使pw都可以download任何嘢, 呢樣就係我鐘意android 機嘅原因喇!
    [林林回覆07/26/2012 16:43:23]i phone 可以插線駁電腦就係i tunes dowload,亦可以電話download,不過用電話download麻煩啲,要入password...
    [版主回覆07/26/2012 16:27:15]一定係用電話download架, 乜iphone有第二種方法咩?
    [林林回覆07/26/2012 15:20:29]咁你平時用電話download啲apps?
    [版主回覆07/26/2012 14:53:46]咁我又唔知喇! 我冇用過iphone, 但係我有朋友用完iphone再換samsung, 都冇聽過佢地特別話d apps 唔得喎~

    或者, 係本身用緊d 咩apps, 係影張相比我, 咁我係我個電話到搵, 睇下有冇吖!
    [林林回覆07/26/2012 14:40:19]你知嘛,i phone啲apps多到痴咗線
    [版主回覆07/26/2012 14:30:55]我用開都ok嘅!
    [林林回覆07/26/2012 13:39:15]咁samsung多唔多apps架?
    [版主回覆07/26/2012 11:28:44]我不嬲都唔鐘意用iphone, 亦冇諗過用, 因為要download d 咩ituen先可以又用到d咩, 煩到死!

    而家samsumg 咁hit, 係因為佢d機容易明白, 又唔使下下要插線先過到d data去電腦, 又可以加sd card, 方便都爆呀! 我買左部比我老豆用, 教左佢幾次佢都ok喇, 咁你話係唔係好簡單又方便吖!
    [林林回覆07/26/2012 11:13:47]係咪架?我轉用samsung架喇
    [版主回覆07/26/2012 11:06:20]SAMSUNG D 電話好簡單, 好容易加個icon, 又好容易delet個icon架!

    回覆刪除
  3. 尋日留言係無相架. 今日有
    今日知你叫佢做"肥嘟嘟老公" 好可愛呀
    [版主回覆07/26/2012 14:51:32]以前就可愛! 而家, 想o趙佢咁济啦!

    回覆刪除
  4. 咁醒?@
    [版主回覆07/27/2012 14:35:05]samsung d 機真係好簡單架, 我老豆咁老, 教左好快就識用d基本架喇!

    回覆刪除