2012年7月18日 星期三

真高興呀!!!


今朝收到屋企樓下間幼稚園打嚟, 等左成個幾兩個月嘅電話, 終於等到喇!!!

學校話因為上午班未有位, 所以而家只可以安排下午班比我! 

得! 得! 得! 更係得啦! 只要入到, 上午下午都唔緊要喇!

我咁鐘意呢間學校, 原因係因為佢有十幾個外籍老師, 因為我鐘意西人!  第二, 呢間學校攪得好似都唔錯, 因為好似都幾多活動! 第三, 聽聞呢間學校個校長人面廣, 派d小學都唔錯! 第四, 就係因為係正屋企樓下, 校巴都唔使答, 滕滕又可以晏好多起身, 咁車費真係慳番唔小!

呢次真係安落晒! 計計埋埋, 我真係擔心左成幾個月架!


2 則留言:

  1. 養兒一百歲,長憂九十九。
    [版主回覆07/20/2012 09:57:08]如果九十九都未死, 就真架!

    回覆刪除
  2. very good
    開心屎你啦

    其實近重好啦, 都唔明d 人係都要讀名校, 長途跋涉, 細路又辛苦, 大人重辛苦(因為重要同佢唸功課...一日一iq 題你都咪話唔死)。
    [版主回覆07/20/2012 16:23:37]咁嗰d太遠嘅, 就真係超級辛苦囉, 而本身嗰間, 如果打的去都係10-15分鐘, 唔算好遠, 只不過係唔放心個工人湊啫!

    而家咁近, 其實真係都幾好, 因為起碼可以比滕滕最少瞓到八點先起身, 唔使好似之前咁7點3就要摷佢起身咁慘囉!

    回覆刪除