賤客!!!
點解呢個世界上有d男人可以賤得咁緊要????? 呢個仆街佬, 下下都唔知點解要賤到出晒水佢先安落!
料價高佢要落單(其實唔係高, 只不過係而家跌左少少), 到而家d料價跌左小小就係到話我地d貨有問題! 叫佢個家產send番嚟比我, 佢答我 "send back?"
"send back"好出奇咩!!! 你講到我地d貨咁有問題, 更係叫你send番嚟比我地睇啦, 唔通無啦啦硬食, 跟住比你個仆街屈我地賠錢呀! 叫佢send番3個比我地, 同我公司個ups a/c比佢, 條仆街冚家產就send左12個比我! 佢老味, 嗰箱嘢足足成1700蚊!
send個mail嚟話已經搵ups寄出左! 我唔覆呀, 點吖! 你通知我, 我就要即刻覆你個家產咩! 點不知條仆街打idd過嚟問我有冇收到個mail, 仲要我今日一定要覆佢! 好~ 我覆你, 不過等放工前一分鐘先覆你囉, 仆街!
呢個家產, 真係好Q憎佢, 又要平又要快! 你話呀! 要平就等下啦! 巴閉就唔好同我地落單啦苯! 你又死去同我地落! 你老母生你出嚟搵賤架!!!
做男人做到咁賤, 呢D人我一定唔會同佢做FRD囉, 如果唔係想fight 抵d competitor, 我真係唔想同佢做生意!
忍! 我而家忍你! 不過我睇你幾時死係我手上! 佢老味!!!
回覆刪除祝佢個屎忽生大孖瘡
回覆刪除[版主回覆07/09/2012 13:02:38]生大孖瘡跟本就係益左佢!!!
你唔佢點解要send12個?
回覆刪除[版主回覆07/09/2012 13:03:01]唔問啦, 問左佢咪知道我好興!