2012年7月12日 星期四

心情煩躁!


上個星期, 比個仆客攪到我日日都火嚟!  呢個星期, 馮小姐就日日攪到我火嚟! 真係人都癲囉!

亞媽叫我唔好成日鬧馮小姐, 但係我同亞媽講, 佢日日要做嘅嘢, 都可以問我點, 咁你話我點忍到唔小佢呀!!!

星期二打去買電熱水爐間公司到叫個師傅上嚟睇下個爐, 點不知個師傅今日下午上到嚟, 講嘢好似嗌交咁, 下下句句都係到挑戰你咁, 我叫佢冷戰d唔使咁惡咁講嘢, 我怕佢嚇襯我屋企人, 又怕佢嘈醒我老公, 點不知佢居然答我, 佢做開三行, 係咁講嘢架喇! 好~ 算! 我唔同佢計, 佢幫我set番好個爐就算喇!

係個師傅上左嚟冇人又落番樓之際, 奶奶知道個師傅落番樓之後(佢入左嚟同滕滕去左公園玩), 佢居然又再一次落樓, 佢話落去搵個師傅喎! 聽到, 我真係反晒眼囉~ 我問奶奶仲咩事落去搵個師傅呢, 我又冇叫佢咁做, 佢又唔識個師傅, 個師傅又唔識佢, 請問點知邊個係師傅先, 點搵呀?!

差唔多放工, 姨甥仔個嫲嫲打電話嚟同我訴苦, 講左一陣比佢發洩完一輪, 我好大聲咁同佢講: 呢個世界好多人都好嘔血, 如果唔係, 我都唔使就嚟爆血管啦! (呢句話說完, 馮小姐好似聽到我講呢句嘢暗示係話佢咁, 佢走時都冇同我講bye bye就冇人左!)

到左放工, 朋友打嚟, 應該係想同我講佢番份新工好辛苦, 好忙, 好多會要開! 不過, 我冇點同佢吹, 因為佢次次打嚟, 都係一大堆問題想我幫佢去解決同諗辦法!  oh~ sorry! 我真係好攰, 我個腦真係要抖下, 我唔想仲要不停咁去幫人解決呢樣解決嗰樣!


可唔可以比我個腦抖一個星期! 只係一個星期啫!

1 則留言:

  1. 你不如閉關一個星期吖~
    [版主回覆07/16/2012 16:51:21]我要對住隻千年豬兜, 點閉吖!

    回覆刪除