http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
由滕滕已經係我個肚到出現左之後, 已經係第三年聖誕! 第一年就係一嚿飯咁係我個肚到, 第二年就已經出左嚟見呢個世界, 不過係一嚿蕃薯, 今年係第三年, 已經開始有FEELING, 知道原來係好好玩!
聖誕節出去真係人都癲, 不過冇辦法, 因為要帶滕滕出去感受下聖誕氣氛都要啦!
呢個豬仔好似甩繩馬騮咁, 開心到痴左線, 叫極都唔停!
想好好地影一張相, 都要等冇咁多人行過先得, 呢張就已經等左好耐!
人人都話滕滕似老豆, 我想講唔係都唔得! 因為兩個都係傻!
呢張, 覺得滕滕真係好鬼得意!
終於去影相啦!幾靚呀!所以得閒出去人都開心啲呀!仲有新世紀你有無去呀,比小朋友照相都好靚呀!我遲啲post囝囝的相上去,因為有大平果坐呀!
終於去影相啦!幾靚呀!所以得閒出去人都開心啲呀!仲有新世紀你有無去呀,比小朋友照相都好靚呀!我遲啲post囝囝的相上去,因為有大平果坐呀!
回覆刪除