2010年12月26日 星期日

第3年的聖誕節!

由滕滕已經係我個肚到出現左之後, 已經係第三年聖誕! 第一年就係一嚿飯咁係我個肚到, 第二年就已經出左嚟見呢個世界, 不過係一嚿蕃薯, 今年係第三年, 已經開始有FEELING, 知道原來係好好玩!


聖誕節出去真係人都癲, 不過冇辦法, 因為要帶滕滕出去感受下聖誕氣氛都要啦!


呢個豬仔好似甩繩馬騮咁, 開心到痴左線, 叫極都唔停!



想好好地影一張相, 都要等冇咁多人行過先得, 呢張就已經等左好耐!




人人都話滕滕似老豆, 我想講唔係都唔得! 因為兩個都係傻!



呢張, 覺得滕滕真係好鬼得意!



1 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2010年12月28日 上午11:44

    終於去影相啦!幾靚呀!所以得閒出去人都開心啲呀!仲有新世紀你有無去呀,比小朋友照相都好靚呀!我遲啲post囝囝的相上去,因為有大平果坐呀!

    回覆刪除