2010年12月8日 星期三

教女!

而家日日番到屋企好似教女咁, DAY DAY 都要訓導個工人點樣去同滕滕相處!


前日我嚇佢, 叫佢比心機做啦, 如果佢想再搵過雇主, 睇到佢個VISA 做左幾個月就冇做, 跟本就唔會有人要佢, 如果佢有 improve 我係睇到架嘛, 只要做嘢細心d, 就好多嘢就好做得多喇!


嚇完佢之後, 我今日見到佢同滕滕玩得開心左, 因為起碼滕滕會係個欄到大叫叫佢!


日日都要訓導, 唔知要訓到幾時!


2 則留言:

  1. 真係好似教女咁教...
    [版主回覆12/10/2010 16:15:00]可惜有d嘢教而不善呢!!! 仲要個腦係唔識轉架!

    回覆刪除
  2. 真係唔嚇唔得咁
    [版主回覆12/10/2010 16:15:00]好小小咋, 我仲有排煩呀!

    回覆刪除