http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日約左熙媽一斉去西寶城都玩, 好辛苦, 因為單拖帶滕滕出去, 細機又壞鬼左, 帶部大機去, 攞到我成隻狗咁, 又要成日捉住隻滕滕, 所以影相唔多!
d人真係衰, 自己d仔女唔舒服就唔去帶佢地去呢d地方玩啦, 係到散播細菌!
熙熙玩完之後lai左嘢, 番到去發燒, 真係慘, 希望熙熙快d好番啦!
我好怕帶囝囝去呢啲地方,我係想佢大個啲嘅時候先去,到時候抵抗力強啲無咁容易比病菌入侵到呀![版主回覆12/29/2010 23:19:00]係D人衰啫, D仔女流晒鼻涕都仲帶佢地去, D人乞衣嚟架, 鬼唔望比D仔女野番呀!
咁滕滕無事嘛???[版主回覆12/29/2010 23:18:00]TOUCH WOOD, 滕滕冇LAI嘢~
其實如果你老公唔得閒陪你出街,你可以叫個工人陪你吖,佢又可以幫你攞嘢,又可以幫你地影相,又可以幫手照顧滕滕...[版主回覆12/29/2010 23:21:00]我而家聽到個工人把聲都已經唔想, 仲帶佢出街? 公眾假期, 我恨不得佢快D死出去呀! 再講, 就算係之前嗰個, 我都好少同佢一斉出去架!
我成日出街都見到有工人跟身架,點解你唔鍾意嘅?[版主回覆01/04/2011 00:08:00]同個仔出街, 係家庭樂, 多左個人, 寧捨唔舒服! 就算係只係我同滕滕出去, 我都唔鐘意有多個外人跟住尾!
我要偷返呢張相呀 [版主回覆01/04/2011 00:09:00]唔使偷啦, 我比你啦!
我好怕帶囝囝去呢啲地方,我係想佢大個啲嘅時候先去,到時候抵抗力強啲無咁容易比病菌入侵到呀!
回覆刪除[版主回覆12/29/2010 23:19:00]係D人衰啫, D仔女流晒鼻涕都仲帶佢地去, D人乞衣嚟架, 鬼唔望比D仔女野番呀!
咁滕滕無事嘛???
回覆刪除[版主回覆12/29/2010 23:18:00]TOUCH WOOD, 滕滕冇LAI嘢~
其實如果你老公唔得閒陪你出街,你可以叫個工人陪你吖,佢又可以幫你攞嘢,又可以幫你地影相,又可以幫手照顧滕滕...
回覆刪除[版主回覆12/29/2010 23:21:00]我而家聽到個工人把聲都已經唔想, 仲帶佢出街? 公眾假期, 我恨不得佢快D死出去呀!
再講, 就算係之前嗰個, 我都好少同佢一斉出去架!
我成日出街都見到有工人跟身架,點解你唔鍾意嘅?
回覆刪除[版主回覆01/04/2011 00:08:00]同個仔出街, 係家庭樂, 多左個人, 寧捨唔舒服! 就算係只係我同滕滕出去, 我都唔鐘意有多個外人跟住尾!
我要偷返呢張相呀
回覆刪除[版主回覆01/04/2011 00:09:00]唔使偷啦, 我比你啦!