2010年12月20日 星期一

我都唔知你有乜用!!!

今日放工番緊屋企, 老公打比我, 佢話個工人攞左佢年風褸去燙, 燙爛左!


番緊去途中, 把火越嚟越興, 因為我都唔知個工人做乜撚嘢, 樣樣嘢冇一樣係可以做得好! 番到去問佢, 你究竟知唔知呢件風褸係 polyester 嚟架, 你究竟知唔知道唔燙得架!!!


唔識, 都用手feel到係膠膠地啦, 你有冇用個腦去諗架! 個冇腦工人居然答我, 我覺得可以燙喎!


件衫, 我會記抵佢, 到同佢埋單嗰時, 我一定會扣起佢三百蚊!!!


2 則留言:

  1. 有無腦,又唔細心仲要駁咀,呢件簡直係人間極品...快啲劈去垃圾站啦
    [版主回覆12/27/2010 23:13:00]好快喇, 仲要等多兩個星期呀!!!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年12月28日 上午11:49

    真係比佢吹漲呀!我依家脾氣差咗咁多,如果係我真係比鑊金的佢!所以我好怕請工人都係呢個原因,本來想請佢幫人,但佢幫唔到,仲搞大鑊嘢出來!

    回覆刪除