同老闆傾開計, 問下馮小姐出糧嗰到有冇扣到錢, 老闆話個會計冇同佢講過, 咁即係個會計冇計佢五分四啦!
我係到同個fd講電話, 好大聲係到講放產假出糧係出五分四, 專登比個會計聽到, 果然不出我所料, 個會計第二日就同老闆講, 佢冇計馮小姐五分四, 係以為老闆會一視同人, 以為馮小姐會同我一樣出full paid 喎!
一聽到, 我覺得好攪笑, 因為個會計話"以為"! 乜有得"以為"嘅咩??? 就算諗住覺得老闆會, 係唔係循例都要問一問老闆呀, 而家係出多左糧, 唔係出normal嘅五分四喎!
原本我都想同老闆講叫佢照出full paid 比馮小姐, 但係出左糧咁耐, 同馮小姐講過電話咁多次, 佢都冇同我講過出多左糧呢樣嘢! 如果馮小姐有同我講過, 我可能會算, 不過同佢冇同我講, 我就唔會幫口! 佢份糧究竟出五分四定full paid, 全因都係我嘅決定!
家姐話我唔係一個好上司, 因為出幾多錢糧都係街外錢, 多與少都唔關我事, 不過, 我覺得, 如果佢唔係咁對我, 街外錢我唔會同佢計, 因為佢而家嘅 salary 都係我同佢講番嚟, 如果唔係, 佢都唔會有咁多! 就係因為佢咁對我, 所以我先同佢計得清清楚楚!
竟然佢咁黑你憎,不如趕佢走啦~~~
回覆刪除[版主回覆12/27/2010 23:12:00]佢唔可以樣樣都真係以為係老馮囉!!!
咁佢有無認錯吖
回覆刪除[版主回覆12/29/2010 23:18:00]冇喎! 佢好平常心喎! 應該係死撐!