2010年12月22日 星期三

垃圾!!!

個工人對車頭燈好大, 我已經同過佢講, 佢之前比個男雇主想攪佢, 係因為佢成日都著埋d緊身衫, 叫佢自己檢討下自己d衣著, 而agent 都有同佢講過叫佢唔好著埋d咁嘅衫, 要著就出街先著!


不過, 呢個咁嘅工人, 真係講唔聽, 今日我見到佢著住條超級低腰牛仔褲, 只係彎一彎身, 就已經露左條股"喇"出嚟! 都唔使講咁啦, 我一見到就打番去, 講都冇講咩原因, 鬧都冇鬧, 好直接咁叫佢換過條褲, 如果要著, 就放假先著, 唔好再係屋企著! d咁嘅人, 我唔想再鬧多句, 講嚟都嘥我d口水!


到左4點幾, 因為要預備去奶奶都做節, 所以我見老公去左買餸之際, 我打番去叫個工人預備好出街d嘢, 包括尿片, 水, 水杯 & 濕/乾紙巾! 只係叫佢攞個水樽出嚟, 佢就"嘅..............", 我都唔知佢"嘅"乜九嘢, 日日都對住個盒, 個盒係透明蓋, 裏面就放左左個水樽啦, 都要"嘅" 唔知係邊!!! 一聽到, 我又忍唔住, 既然咁小嘅事你都做唔到, 咁你叫先生番嚟打比我, 唔使你喇!!! 


2 則留言:

  1. 百忍成金!!!
    [版主回覆12/27/2010 23:02:00]就嚟忍到出煙喇

    回覆刪除
  2.  咁都冇計....一係換過一個啦
    文化唔同...其實我個表哥老婆係大陸人, 佢都係好鍾意著d 少布衫, 我姑媽時時都話佢....但都唔多聽....唉
    [版主回覆12/27/2010 23:11:00]咁結左婚都係自己人吖, 我嗰個, 只係工人咋喎!!!

    回覆刪除