2010年12月10日 星期五

頭暈~

今日係個CAM到聽到個工人係到咳, 我打番屋企問佢係唔係唔舒服, 佢答我話有小小!


唔舒服, 仲咩唔打比我問我有冇MASK 呀??? 我睇到佢係到咳, 係對住滕滕咳, 真係離撚晒譜!!!


番到屋企, 我見到個工人唔舒服嘅程度, 並唔係小小囉, 我再留意滕滕, 我發現佢有鼻涕! 真係火都嚟! 鬧佢又唔係!


我打比AGENT同個AGENT講我真係好撚頭暈, 有乜理由對住滕滕咳架!!!


個AGENT 聽到, 佢都鄧我慘, 都無言以對, 只好話星期日見到佢, 再同佢講清講楚!


我都明白唔關個AGENT 事, 因為佢地都預計唔到佢會咁, 我同個AGENT講, 如果要我補錢補機票比佢, 我條氣真係唔係好順, 因為佢當初話自己湊BB OK架嘛, 而家學張雪球話齋, 真係貨不對版喎!


真係好撚暈, 好撚煩, 同好撚頭痕! 我唔知自己仲可以忍到幾耐!!!!!!!!!!!!


1 則留言:

  1. 唉,諗諗下,都係新不如舊,我都鄧你無奈...我又唔知點可以幫到你... 我都識一個agent,想要電話問我啦
    [版主回覆12/13/2010 22:24:00]呢D嘢, 真係冇人幫到我, 可能我真係黑仔!

    回覆刪除