2010年12月5日 星期日

真反眼!

個工人真係攞命!!!


我覺得佢好似冇用個心嚟做嘢囉, 買左一星期菜, 我都已經講左, 天氣開始涼, 呢兩三日食嘅菜可以唔使放入雪柜, 之後食嘢, 怕太耐會壞先放入雪柜.  咁樣講都已經好清楚啦, 冇放入雪柜嘅, 就即係呢幾日食晒佢啦, 但係佢都居然冇食, 尤得D菜黃晒, 咁我唯有掉左佢啦! 個節瓜食左一半, 另外一半, 就放左係個雪柜到個幾星期, 我問個工人仲咩唔第日食埋佢, 個工人答唔到我! 見到個耶菜花開始有小小發毛, 咁我就批左有小小毛嗰D, 跟住就烚一烚佢, 諗住叫佢第日整左佢啦, 問個工人知唔知點解我要咁樣整熟左個耶菜花, 佢同我講知道係因為就嚟壞, 不過, 個耶菜花放左係個雪柜三日都唔整嚟食, 我真係百思不得其解! 一既我問佢嘅嘢, 佢一句都答唔到我, 究竟點解佢唔整D菜, 尤得佢變壞!


滕滕, 我已經番左工成個幾兩個星期, 到左今時今日, 我放工番到去, 滕滕都係唔要佢! 我見到佢同滕滕玩, 玩嚟玩去都係玩嗰一味, 就係拋高個波, 冇其他嘢喇!  開CD比滕滕聽歌, 佢就攞本書出嚟自己睇住D歌書嚟唱, 滕滕呢? 已經去到冇雷公咁遠啦!


最離譜, 就係係29号, 我同老公去睇完清明上河圖番到嚟成十一點半, 一入屋, 老公已經係到嘈喇, 老公話個工人房門關埋左, 我地房門關埋左, 萬一滕滕瞓瞓下醒左係到喊, 佢都唔知聽唔聽到呀, 呢樣都唔止, 一入到房, 張BB床個床欄居然冇拉番高佢, 萬一滕滕醒左, 就一定跌左佢出嚟!


個工人樣樣嘢都唔小心, 跟本就冇心去做嘢, 一D安全意識都冇, 佢仲同我講佢之前 D太太話佢湊BB好好喎! 我真係一D都FEEL唔到佢用心去做囉!


我忍唔住打左去比個AGENT, 個AGENT話一定要話佢喎! 唉~ 再睇下點, 唔對路, 我又想換過個喇!


4 則留言:

  1. 唔怪得你咁煩啦! 你呢個同我之前果個一模一樣, 一D都唔上心. 鬼咩, 個仔唔係佢.
    佢冇安全意識都幾煩, 滕滕咁細, 真係好危險. 你唯有提佢多D啦.
     
    [版主回覆12/07/2010 22:59:00]講都講到口水乾埋, 只要係細心D, 好多嘢就唔同啦!
    真係一D都唔上心囉! 我同佢講,話佢冇心機做嘢, 佢居然答我係呀, 頂佢~!!!

    回覆刪除
  2. 攞佢返A準度調教吓。
    [版主回覆12/07/2010 22:57:00]已經CALL左AGENT 喇, 個AGENT都頂佢唔順, 話要TRAIN過佢, 希望可以好D啦!

    回覆刪除
  3. 完全粗心大意啦...
    [版主回覆12/07/2010 22:59:00]咪就係囉!!! 想唔小佢都唔得啦!

    回覆刪除
  4. 呢個姐姐係咪第一次做姐姐?我個姐姐初初都係咁 !
    [版主回覆12/07/2010 23:00:00]佢之前係新加坡做過, 湊過兩年BB架喇, 佢話佢有湊BB EXPREIENCE, 但係我一D都FEEL唔到囉!

    回覆刪除