2010年12月14日 星期二

生日不快樂

我諗過左咁多個生日, 應該呢個生日係我最唔開心嘅一個.


成個幾星期, 心情未好過, 唔係好想講咁多嘢, 但無奈個工人要我小佢佢先安落! 同老公已經個幾星期冇講過嘢, 因為我唔想再同佢講嘢, 而佢應該都係.


我以為佢今日番左工, 所以我冇諗過番到屋企, 打開個雪柜會見到個CAKE, 見到應該好開心先至係, 但係當我知道佢今晚又話要番工之後, 我冇開心過, 而且心情仲差左.


人地切CAKE我切CAKE, 我笑都冇笑過, 而且仲想喊. 想啫, 結果我冇, 因為我喊唔出, 但係係滕滕飲緊奶嗰時, 唔知點解滴眼淚好自然咁流左出嚟.


讀書時嘅我, 又番左嚟, 我收埋得好好, 我唔講, 冇人知我唔開心, 個個都以為我係因為個工人煩, 我想自己活係自己世界, 我唔想人地為我而唔開心, 因為我知道冇人幫到我.


沒有留言:

張貼留言