2010年12月28日 星期二

使唔使呀~

聖誕節嗰日出去見到有間鋪頭係賣車模型, 滕滕見到有巴士, 就即刻話要去, 所以就買左架金巴比佢!



呢幾朝起身, 第一時間就去玩呢架巴士! 咁都算啦, 不過今朝我起身係到化妝嗰時, 滕滕居然發開口夢係到叫車車~


4 則留言:

  1. 男性通常都鍾意車架喇)))
    [版主回覆12/29/2010 23:23:00]咁可唔可以鐘意D貴車呀? 唔好鐘意巴士啦~

    回覆刪除
  2. 貴車車真係好貴架,大個咗自己買跑車載你好威仲好啦)))
    [版主回覆01/04/2011 00:13:00]佢大個, 我已經係亞婆啦, 仲坐咩跑車呀, 可能嗰時要坐輪椅喇!

    回覆刪除
  3. 邊有咁快變阿婆坐輪椅呀?自己揸跑車都仲得啦)))
    [版主回覆01/04/2011 22:12:00]而家話咁快就已經過左三十幾年啦, 亞婆嘅嘢好快架咋!

    回覆刪除
  4. 回顧過去梗係快啦,展望將來就慢架喇)))

    回覆刪除