http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
嗰日同熙媽熙熙一斉去PLAY TOWN 玩, 玩到兩點半就一斉走, 去食嘢喇, D麵都未到熙熙就頂唔順瞓著左喇, 可能熙熙嗰時已經有小小唔舒服喇, 如果唔係, 以熙熙正常嘅狀態, 佢應該唔會叫眼瞓嘅!
熙媽得我同滕滕食完麵, 就比熙熙我同佢抱住佢先食, 我一抱住熙熙, 滕滕就即刻第手話要我抱佢喇! 熙熙已經過左我手, 仲係瞓緊攪, 熙媽又要食嘢, 媽me點可以抱你呢, 豬仔! 所以當時我就立即比d紅豆佢食, 分散佢注意唔好要我抱啦, 吖, 點不知呢個豬仔, 真係有得食就唔要我抱喇!
咁你嘅目的係唔想抱佢住嘛,如果個刻,比嘢佢食,佢都要你抱,你就真係周身唔得閒喇...[版主回覆01/04/2011 00:07:00]都係架! 所以你話佢幾為食呢~
識呷醋唔好咩, 好過熙熙一出街之後連阿媽都認架喇~[版主回覆01/04/2011 00:07:00]有好有唔好啦! 如果佢第日再識多D, 再呷得多D, 咁我仲點抱BB呀??? 唔好啦!
BB食多啲至好呀)))[版主回覆01/04/2011 22:11:00]但係而家正餐唔係好多呢~
咁都冇得揀架, 一係你快D生多個嚟train下滕滕囉~
佢食好多零食呀?[版主回覆01/05/2011 10:40:00]唔係呀! 佢自己d飯食唔多, 但係就食我地d飯多! 同埋佢見我地食乜佢又要食, 所以我盡量都好少係佢面前食零食喇!
呷醋都好正常吖!媽咪! 唔呷醋嗰陣,你可能會話佢無你心 wakaka[版主回覆01/15/2011 23:36:00]FEEL到佢呷醋, 其實都幾開心架, 不過又唔想佢太呷, 因為我唔想佢唔比我抱人地D BB!
咁你嘅目的係唔想抱佢住嘛,如果個刻,比嘢佢食,佢都要你抱,你就真係周身唔得閒喇...
回覆刪除[版主回覆01/04/2011 00:07:00]都係架! 所以你話佢幾為食呢~
識呷醋唔好咩, 好過熙熙一出街之後連阿媽都認架喇~
回覆刪除[版主回覆01/04/2011 00:07:00]有好有唔好啦! 如果佢第日再識多D, 再呷得多D, 咁我仲點抱BB呀??? 唔好啦!
BB食多啲至好呀)))
回覆刪除[版主回覆01/04/2011 22:11:00]但係而家正餐唔係好多呢~
咁都冇得揀架, 一係你快D生多個嚟train下滕滕囉~
回覆刪除佢食好多零食呀?
回覆刪除[版主回覆01/05/2011 10:40:00]唔係呀! 佢自己d飯食唔多, 但係就食我地d飯多! 同埋佢見我地食乜佢又要食, 所以我盡量都好少係佢面前食零食喇!
呷醋都好正常吖!媽咪! 唔呷醋嗰陣,你可能會話佢無你心 wakaka
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:36:00]FEEL到佢呷醋, 其實都幾開心架, 不過又唔想佢太呷, 因為我唔想佢唔比我抱人地D BB!