2011年1月1日 星期六

好耐冇見喇!

今朝約左嫲嫲同梓祐飲茶, 自從滕滕出左嚟呢個世界之後, 就好少時間去探佢地, 而今次真係好耐冇見梓祐喇!


大個仔, 而且仲高左, 而家高過我喇, 真係唔相信佢而家仲係一個小朋友! 唔係小朋友, 就嚟係青少年喇.........而家都應該已經係!





見到梓祐抱住滕滕, 好自然諗起梓祐細個嗰陣, 佢都好得意!  真係好鬼得意!!!





某程度我好高興可以睇到佢成長, 但係某程度上, 我亦好心痛睇住佢成長............


 


 


6 則留言:

  1. 關心佢多D, 佢會明O架!
    [版主回覆01/04/2011 22:07:00]佢知我錫佢!
    不過佢而家大個左, 唔係咁鐘意跟我去街囉, 成日都留係屋企-上網!

    回覆刪除
  2. 可以facebook,msn,sms嘛,佢會知道你關心佢的...
    [版主回覆01/04/2011 22:08:00]FB都有, SMS都有不過唔係多! 佢知我鍚佢嘅, 所以多數叫佢出嚟佢都肯!

    回覆刪除
  3. 梓祐細個真係好精伶可愛呀...
    [版主回覆01/05/2011 09:33:00]係呀! 我以前都成日欖住佢嚟咀架, 係呢一兩年先冇咋!

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2011年1月4日 中午12:39

    給他多一點關懷呀!心痛都一定有的,有時候家庭的問題真係好影響到小朋友的成長呀!
    [版主回覆01/05/2011 09:36:00]好彩佢暫時都未學壞! 鬼咩我見親佢, 都叫佢讀好d書, 第日搵多d錢, 唔使再睇佢個乞E面口, 跟住又再同佢講而家時下D青年食毒品, 點樣去比人引誘! 希望佢真係生性同明白啦!

    回覆刪除
  5. 呢一兩年先唔肯就範俾你錫???
    [版主回覆01/06/2011 15:45:00]因為佢而家大個左, 所以我好少係公眾場合到錫佢, 就算係錫都係錫面珠仔!
    佢冇話唔比我錫, 不過好似呢次咁, 係tmt plaza 到叫佢幫我攞住個公仔(嫲嫲送比滕滕架), 佢都話怕會比同學見到喎!
    所以我明白佢地年青人心態囉, 我唔會係公共場所到錫佢啦, 費事一陣佢拒絕我而我又唔開心, 佢又唔開心啦!

    回覆刪除
  6. 梓祐對眼好大好有神吖!仲好靚仔 !
    [版主回覆01/15/2011 23:38:00]其實我都覺得係 , 好彩唔似佢老豆!

    回覆刪除