呢排, 我覺得我好似一個犯人, 尤其係等滕滕瞓著嗰時!
呢個豬仔, 好似唔肯擺休咁, 死都唔肯安安落落去瞓著, 成日都係差d差d, 點解? 原因就係因為想昅住我, 睇下我有冇靜雞雞咁走出房!
有時我專登郁一郁或者轉一轉身睇下隻豬仔有冇反應, 點不知隻豬仔一聽到d 被郁(唔好講話我郁), 佢就轉左半個身, 搵眼尾嚟偷望我! 有時仲專登搵隻手掂住我, 等佢接觸到我, 知道我仲係到!
唔係佢瞓左, 我偷走成功就以為我逃脫左, 因為佢有時會扎一扎醒, 再睇下我係唔係到, 如果我真係偷走左出去, 佢就喊住嚟叫我番入房架喇!
hahahahahaha...好攪笑
回覆刪除[版主回覆01/11/2011 22:38:00]我都頂佢唔順架, 唯有真係熄晒所有嘢, 真係入房真瞓囉!
仲乜忽然之間咁無安全感呀???
回覆刪除[版主回覆01/11/2011 22:37:00]滕滕唔係覺得冇安全感, 而係佢知道我會"hou"佢瞓左, 會偷走出房, 係出面玩啫!